Indregistrering af Busetto ECC800?

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
JanB
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: Busetto ECC-800

Indregistrering af Busetto ECC800?

Ulæst indlæg af JanB »

Hej alle
Jeg har købt en "ny" Busetto ECC800 som aldrig har været indregistreret eller på plader.
Eneste papir jeg har på den er typegodkendelsen.
Hvordan får jeg den på plader?
Har snakket med SKAT,Harald Nyborg og en synshal, har ikke fået noget ordenligt svar endnu.
Har også kontaktet importøren Lynx Scooter, de gav mig en emailadresse til en mand som kunne hjælpe, men jeg hører ikke noget.

Mvh Jan
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Indregistrering af Busetto ECC800?

Ulæst indlæg af Jps »

JanB skrev: 27. august 2017 11:32 Hej alle
Jeg har købt en "ny" Busetto ECC800 som aldrig har været indregistreret eller på plader.
Eneste papir jeg har på den er typegodkendelsen.
Hvordan får jeg den på plader?
Har snakket med SKAT,Harald Nyborg og en synshal, har ikke fået noget ordenligt svar endnu.
Har også kontaktet importøren Lynx Scooter, de gav mig en emailadresse til en mand som kunne hjælpe, men jeg hører ikke noget.

Mvh Jan
Som du sikkert ved ?, så kræver det en registreringsattest, før der kan komme plade på. Og den skal jo så skaffes af sidste ejer af scooteren.

Jeg prøvede den da den lige var dukket op hos Harald Nyborg i 2010. Det var så en 30'r. Den kørte faktisk godt og lydløs ;) Men rækkevidden er jo ikke mere end 40-50 km :(
Brugeravatar
JanB
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: Busetto ECC-800

Ulæst indlæg af JanB »

Jamen det er jo netop en registreringsattest jeg skal bruge, som jeg skriver har den aldrig været registreret, heller ikke af sidste ejer.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
Geografisk sted: Lolland

Ulæst indlæg af Jps »

JanB skrev: 27. august 2017 13:43 Jamen det er jo netop en registreringsattest jeg skal bruge, som jeg skriver har den aldrig været registreret, heller ikke af sidste ejer.
Det er stadig sidste ejer der skal skaffe den uanset hvad. Det vil måske i sidste ende være Harald Nyborg der skal det, da det er dem der solgte den. Da de i sin tid solgte den var der jo leveringsomkostninger på. Og den dækkede klargøring og nummerplade. Og så bliver registreringsattesten så sendt til ejer fra Skat af.
Besvar