Han havde i hvert fald en fin t-shirt på med firmanavn og telefonnummer.
Bilisten:
Spinkel, briller, ryger, sorte tegn tatoveret på armen/armene (måske asiatiske tegn).
Køretøjet:
Sort Volkswagen Golf med registreringsnummer AG 64 731.
Desuden en kvinde og to børn.
Jeg holder og venter på grønt lys ved et t-kryds bag 2-3 andre biler/varebiler i noget tid.
Der er normalt ikke noget lysregulering men de er ved at grave halvdelen af vejen op så der er sat midlertidig lysregulering op.
Det bliver grønt og jeg kører langsomt frem og tænder blinklyset efter en udkørslen som er kort inden t-krydset, orientere mig og drejer til højre hvor jeg i sidespejlet kan se den utålmodige bilist bag mig prøver at overhale indenom i t-krydset hvor der også er indkørsel til tankstation.
Jeg ved ikke hvad han havde regnet med det er da virkeligt et dårligt sted at overhale og da specielt indenom.
Jeg holde stille må meter efter efter fordi jeg nu skal dreje til venstre og fortælle idioten at han da ikke skal overhale mig indenom der.
Vi skal samme vej (desværre) ind at handle det samme sted så han parkere først (hvilket han ikke formår særlig godt, der er nogen hvide striber med deres funktion har han åbenbart ikke fundet ud af endnu) og jeg kører længere ned på parkeringspladsen til næste ledige plads 5-7 plader væk.
Så kommer idioten selvfølgelig hurtig ud af bilen og efter mig og helt op i ansigtet på mig, jeg når ikke engang at slukke motoren.
Så kalder han mig bøsse en 15-20 gange eller noget i den stil, ved ikke om han har noget imod bøsser men det kunne da virke sådan og jeg kalder ham en nar og siger at han da kan se at der er vejarbejde og at han ikke skal overhale indenom osv. osv. osv.
Han påstår at jeg ikke har tændt blinklyset men det er jeg nu ret sikkert på eftersom jeg ventede med at tænde det til efter udkørslen der er kort inden t-krydset da jeg jo ligesom ikke skulle ind der. Men det fortælle nok at han er uopmærksom.
Når men han går lidt væk og jeg følger lidt med, han går lidt længere væk og jeg følger lidt med igen og efter noget tid går han tilbage til bilen.
Jeg får slukket motoren og finder et stykke papir så jeg kan skrive registreringsnummeret ned og ham og kvinden går ind i butikken men de efterlader børnene i bilen. De må åbenbart ikke komme med.
Tror de fortrød at handle for der gik ikke mange sekunder så var idioten og kvinden tilbage og nu blev han voldelig mens jeg står og skriver registreringsnummeret ned og prøver at tage det ud af hånden på mig.
Han kalder mig pædofil og siger jeg ikke skal stå og tage billeder af hans børn.
Idioten vender tilbage til bilen med kvinden mens jeg står og "tager billeder" med et stykke papir eller rettere skriver registreringsnummeret ned og han formår at forlade parkeringspladsen uden at kører ind i mig men nu har vi også tiltrukket et fint publikum af vidner.
Nå men jeg fik da handlet og der var ikke sat ild til min scooter da jeg kom ud.
Her er lidt fra facebook:
Her er lidt fra job:Flyttemand/Team søges
... Vi har kontor i Køge og lager i Rønnede
Du er: Dansktalende, fysisk stærk, mødestabil, tolerant, tålmodig, positiv, og har gerne kørekort B (ikke et krav)
...
Vores nye medarbejdere står for:
...
– At være teamspiller, tale og opfører sig pænt, både over for vores kunder, og dine kollegaer
– At vise medtrafikanter respekt, ved at køre defensivt, og hensynsfuldt
...