Hej
jeg har måske det dummeste spørgsmål i dag....
Jeg har en PGO scooter 45 som skal have ny udstødning.
Jeg har fået et tilbud fra en reparatør på lidt over Kt. 3000.-
Det er Ca. 30 procent af nyprisen - den er 4 år gammel.
Hvad siger I - er det normalprisen eller hvordan?
Reperation af PGO Max
-
- 15. Rang
Re: Reperation af PGO Max
Originale udstødninge kan være meget dyre.
Så det er vist normalt at de origianale koster omkring 2000,- kroner også at de billigste uoriginale koster 1/3 men de er så også gerne uden katalysator.
Hvis du er heldig kan du finde en uorginal som er godkendt som den her:
Udstødning typegodkendt 30 km/t G-MAX
Der står godt nok 30 km/t men i godkendelsen står både Big Max 50, Big Max 50 30 Km/h, Hot, G-Max 50 så jeg gætter på at den også er godkendt til 45 km/t.
Sjovt nok kommer den udstødning ikke frem hvis man kigger under Big Max så spørg lige om at se godkendelsen i butikken inden du køber den og se hvad der står.
Alternativt kunne du kigge efter en brugt original.
Hvis du selv sætter den på så kan du spare nogen penge der.
Du skal også have en ny pakning.
Så sætter du udstødningen og boltene løst på først også spænder du først udstødningen fast på cylinderen så den sidder korrekt der og til sidst på ophænget.
Så det er vist normalt at de origianale koster omkring 2000,- kroner også at de billigste uoriginale koster 1/3 men de er så også gerne uden katalysator.
Hvis du er heldig kan du finde en uorginal som er godkendt som den her:
Udstødning typegodkendt 30 km/t G-MAX
Der står godt nok 30 km/t men i godkendelsen står både Big Max 50, Big Max 50 30 Km/h, Hot, G-Max 50 så jeg gætter på at den også er godkendt til 45 km/t.
Sjovt nok kommer den udstødning ikke frem hvis man kigger under Big Max så spørg lige om at se godkendelsen i butikken inden du køber den og se hvad der står.
Alternativt kunne du kigge efter en brugt original.
Hvis du selv sætter den på så kan du spare nogen penge der.
Du skal også have en ny pakning.
Så sætter du udstødningen og boltene løst på først også spænder du først udstødningen fast på cylinderen så den sidder korrekt der og til sidst på ophænget.
Re: Reperation af PGO Max
Tak for hjælpen