blinklys

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Noah
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 12
Tilmeldt: 4. juli 2016 19:38
Scootere: Peugeot Kisbee

blinklys

Ulæst indlæg af Noah »

Hej Alle
Håber at der sidder nogen der ude som kan hjælpe mig :)
Jeg har en G-buddy fra 2012 30 km lovelige
Jeg havde først nogen problemer med stop lyset, først skifte jeg bag lygten ud med en med led, det hele virket dog ikke stop lys, så fik jeg den ombytte til en originale bag lygte. og får så også skifte kontakt til bag bremsen, så det spiller nu. men håbet var kort før der sket noget nyt, det der sker nu er at blinklys blinkler ret hurtig nu ligesom der gået en pære, men alle pære virker også kørelys , ikke nok med det så er der heller ikke noget strøm på mit batti mere efter den den nye bag lygte er mont, så el starter virker heller ikke, og benzin måler virker kun når jeg får den startet med kickstarte .
nogen råd ??
Brugeravatar
Noah
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 12
Tilmeldt: 4. juli 2016 19:38
Scootere: Peugeot Kisbee

Re: blinklys

Ulæst indlæg af Noah »

Har fået løst det med benzin måler det var en sikring der var gået ved battiet men har ikke fået styr på det andet endnu:( . Prøvet el starten den sage en lyde og så det var det :(
Brugeravatar
Noah
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 12
Tilmeldt: 4. juli 2016 19:38
Scootere: Peugeot Kisbee

Re: blinklys

Ulæst indlæg af Noah »

Det er det også kommet styr på nu. Fandt ud af den modstand der sidder i er gået. Den bliver rigtig varm og skal skiftes. Sagen er nu den at t-Hansen får dem først hjem d 4/12,16 og vi er lige startet i juli. Nogen der ved hvor jeg ellers kan købe en ?? 7,5 ohm og 30 w ???
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: blinklys

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det er meningen at modstanden skal blive varm.

Den ene modstand bruges af chokeren og den anden bruges når forlyset er slukket.
Besvar