Indregistrering

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Indregistrering

Ulæst indlæg af Jps »

Bette Niels Vil du være så meget venlig at opdele dine nogle gange lange indlæg med afsnit, så det er til at holde ud at læse dem ;).
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Indregistrering

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Hej, det tænkte jeg ikke over. Så nu vil jeg skrive således, at det også kan forståes på øerne,, men du har lidt ret, jeg skriver lidt i langdrag, :wave: hygge.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Indregistrering

Ulæst indlæg af Jps »

Bette Niels skrev:Hej, det tænkte jeg ikke over. Så nu vil jeg skrive således, at det også kan forståes på øerne,, men du har lidt ret, jeg skriver lidt i langdrag, :wave: hygge.
Det var så absolut ikke, for at genere dig. Synes bare det gør indlægget mere læsbart, når man opdeler det :) Og selv hygge :D.
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Indregistrering

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Heller ikke her fra, altså at genere, skægt så lille et land, Danmark er, nøj, men jeg skal prøve at dele, mine indlæg op, men jeg er typen, du ved, har du ondt i lilletåen, så kommer der gode råd og sikkert også en historie om, Onkel Hanses lilletå, ellers, bare i orden, med dette lille fællesskab for scooterfjolser, hygge igen til dig, bær over mig, jeg er Jyde og 55 år, så ikke altid opdateret. :love:
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Indregistrering

Ulæst indlæg af Jps »

Bette Niels skrev:Heller ikke her fra, altså at genere, skægt så lille et land, Danmark er, nøj, men jeg skal prøve at dele, mine indlæg op, men jeg er typen, du ved, har du ondt i lilletåen, så kommer der gode råd og sikkert også en historie om, Onkel Hanses lilletå, ellers, bare i orden, med dette lille fællesskab for scooterfjolser, hygge igen til dig, bær over mig, jeg er Jyde og 55 år, så ikke altid opdateret. :love:
Jeg bliver 60, om ikke så længe ;)
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Indregistrering

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Ah Ha, kunne godt se på en af dine billeder, at det var en voksen mands hånd, jammen, sjovt nok, så er vi jo ikke så langt fra hinanden, altså aldersmæssigt, men vi deler det at vi kører på Scooter, :party:, Fedt nok, he he, så sidder der nogle af de yngre, hva for noget fedt, , det ved vi. :wave:.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Indregistrering

Ulæst indlæg af Jps »

Bette Niels skrev:Ah Ha, kunne godt se på en af dine billeder, at det var en voksen mands hånd, jammen, sjovt nok, så er vi jo ikke så langt fra hinanden, altså aldersmæssigt, men vi deler det at vi kører på Scooter, :party:, Fedt nok, he he, så sidder der nogle af de yngre, hva for noget fedt, , det ved vi. :wave:.
Her kan du se/læse lidt om mine knallerter og andre ting :)
http://scootertossen.dk/
Besvar