Har en pgo pmx med 70cc cylinder kit, 21mm karburator m powerluftfilter og malossi vario.
Den køre perfekt men når gashåndtaget er i bund og har været det omkring 500-800m stopper omdrejningerne og scooteren slukker.
Derefter kan jeg bare stå af og kickstarte den igang igen og køre videre præcis som før.
Nogen ide om hvorfor den vælger at slukke?
Har hoveddyse 72 i karbu
Bedre mangel på samme? er ikke helt med.. Får den for meget eller for lidt benz?
Giver jeg ikke bund køre den fint og stopper ikke på noget tidspunkt. den har rendt fre greve.lunden og derfra til næstved så den køre uden problemer. men når gashåndtaget ryger helt i bund gør den det?
Oka. Nej havde tænkt mig at tjekke tændrøret idag. den gik ud i går aftes igen, og kan slet ikke starte nu :/
Kompressionen er der. dog gir kickstarteren ikke så meget modstand som før! Tjekker tændrøret her snart. så må vi se om det gnistre!
Det bare hætten og tændrør ud, og så på stel og tryk på kickstarteren?:)
Hvis kickstarteren ikke giver så meget modstand som før har du nok fundet problemet.
Du kunne prøve og kigge på membranen under indsugningsstudsen og topstykke, cylinder, stempel og stempelringe og tændrør.
Måske er der noget som ikke holder tæt.