Omdrejning Problem Kina Scooter (139QMB)
Omdrejning Problem Kina Scooter (139QMB)
har et lille/stort problem. nu hade vi lige fået min scooter igang og den løber gerne en 80km/t, men her sidst mandag stod jeg op til at når man gav gas kom den hurtig op på 10km/t og der efter lyder det some om den holder omdrejningerne og kommer meget. meget stille op i fart. hade kigget lidt rundt og folk sag det kunne være rullerne men nu har jeg skiftet dem og prøvet 3 forskællige søt 4g,5g,7.5g så jeg kan konstater det ikke er problemet der har efter hvad jeg ved er det heller ikke CDI'en da på denne model er der kun en pickup bag på ved baghulet til begrænsningen og vis man piller den helt af er den bare slået fra. håber der nogle der kan hjælpe mig ud fra dette
- TOCA
- 9. Rang
- Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2 - Geografisk sted: København
Re: Omdrejning Problem Kina Scooter (139QMB)
Lyder som om varioen trænger til en ordentlig gang service, da den åbenbart ikke er glad for at gå op i gear.
må lige prøve og sætte den anden jeg har på så:)
-
- 15. Rang
Du kunne prøve og giv gas på centerstøtteben når baghjulet er over jorden.
Så kunne også prøve mens variatordækslet af taget af så du kan se om det virker som det skal.
Så kunne også prøve mens variatordækslet af taget af så du kan se om det virker som det skal.
så må jeg lige klose den op måske, jeg må lige se på det imorgen da batteriet er flad og kickstarten er i stykker xD
-
- 15. Rang
Oplad batteriet.
Det kan være CDI boksen får strøm fra batteriet og den derfor ikke vil kunne køre hvis batteriet er meget afladt.
Det kan være CDI boksen får strøm fra batteriet og den derfor ikke vil kunne køre hvis batteriet er meget afladt.
- Supercharger
- 9. Rang
- Køretøjer: Adly Gazelle (TMP) 45 Km/t.
PGO G-Max 30 Km/t. - Geografisk sted: Sjælland
Husk at måle spændingen på batteripolerne med lys på. skal gerne vise ca. 14V