Går ud fra at alle almindelige scootere har sådan styr på den bagerste remskive? Uanset om det er 2- eller 4-takt. Men hvordan kommer man helt derind for at smørre fedt på? Kan det gøres uden af pille hele koblingen og fjeder af?
SMF skrev:Går ud fra at alle almindelige scootere har sådan styr på den bagerste remskive? Uanset om det er 2- eller 4-takt. Men hvordan kommer man helt derind for at smørre fedt på?Kan det gøres uden af pille hele koblingen og fjeder af?
Da forhjulet ikke kørte frit rundt tog jeg det af, for at smøre lejerne og stangen, der holder fælgen på plads. Jeg sleb også lidt af bremsebakkerne, nu de var afmonteret så de ikke hænger/hyler.
Gjorde jeg så idag, indtil jeg finder på noget der kan erstatte dem.
Fint. Men der sidder en skrue og møtrik på den sorte del af fodhvileren som går igennem den sølvfarvede del. Hvad sker der hvis du skruer den helt ud? Kan fodhvileren så ikke tages af den sorte plade?
Gjorde jeg så idag, indtil jeg finder på noget der kan erstatte dem.
Fint. Men der sidder en skrue og møtrik på den sorte del af fodhvileren som går igennem den sølvfarvede del. Hvad sker der hvis du skruer den helt ud? Kan fodhvileren så ikke tages af den sorte plade?
Jow, men jeg lader dem sidde i, indtil jeg finder noget brugbart jern til at dække af med. Havde også tænkt på at skære dem over, men de koster så lige 600 kr stykket, hvis man vil ha' dem på igen.