Jeg tilhører den aldersgruppe, som normalt har kørt bil/scooter/motorcykel i flere år, men har aldrig siddet på et motordrevet køretøj selv, og da jeg har udviklet en fobi, hvor jeg ikke kan køre i offentlige transportmidler, bestemte jeg mig for at købe en scooter, med den tanke, at den måtte jeg da kunne lære at køre, så jeg dermed kan deltage i samfundet igen, men efter at have købt den og fået en ven til at køre den hjem for mig, gik jeg i totalt panik, og den har nu stået parkeret udenfor siden september sidste år, været udsat for hærværk, men det værste var. da jeg besluttede mig for, at NU skulle det være, hvis den nogensinde skulle bruges. Og siden jeg kun skulle øve mig ganske forsigtigt, lod jeg styrthjelmen ligge, jeg havde jo ingen planer om at køre offenligt, men alligevel opnåede jeg at køre ca. 10 meter, hvorefter jeg tog en tur ind i husmuren for fuld fart, mit hoved tog to uger at blive "normalt" igen, og resultatet er, at jeg er mere rædselsslagen end nogensinde før, så nu kommer vi (endeligt

Med venlig hilsen, Tina