I år (og sidste år) er hjemmesidens hosting og domæne blevet betalt af andre end mig der laver hjemmesiden. Det lader til at GYS har betalt regningen på 927,- kroner i år og så har andre i skrivende stund (Lørdag den 13. juli 2024) overført i alt 655,- kroner til GYS. Jeg har ikke selv mulighed for at vise hvem der har opført penge til hvem og hvor meget da jeg ikke er en del af det, jeg kan bare se at regningen er blevet betalt. Så det er vist noget med at stole på hinanden.
Hvis du har lyst til at hjælpe med betalingen så læs forumemnet Betaling af hosting/domæne (2024). Så giver GYS vist løbende opdateringer om overførsel af penge.
Scootergrisen
Snak om scooter og knallert og få hjælp til at lave dit køretøj
Lige nede ved siden af baghjulsnavet sidder der en lille prop, her skal der hældes en sjat olie i, med jævne mellemrum, da der sidder et par tandhjul, som overfører energien fra koblingen til hjulet, og de skal smøres grundigt http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... nsgear.php
Katana skrev:TOCA, Mangler du service manual til din cpi gtr, har jeg uploadet en pdf fil her : http://gupl.dk/719320/ - hvor du frit kan hente den.
Tak, den har jeg fundet 100 steder, men den fortæller ikke andet end, hvordan man skille-piller maskinen ad, og samler den igen, den ligger også her på hjemmesiden
Har nu fundet frem til, at dæktrykket skal være 2,3 bar/32 psi, på 180cc modellen, så mon ikke 50cc'eren bør ligge på næsten det samme
Olien anbefales at være en 11W40, så nu mangler jeg bare, at finde ud af, hvad trykket i støddæmperne skal være, samt hvad jeg skal holde øje med af sliddele m.m.
Det er nu også til at hælde i gearkassen (reduktions gearet), den store olietank under sadlen, skal vel bare have den første og bedste 2T olie, jeg kan finde, eller er der også forskel her?
Den har gået lige over 10.000 km, og har stået stille det sidste års tid, så jeg går ud fra, at alle væsker skal skiftes, før jeg begynder at køre ture, det samme gælder vel alle filtre, jeg kan finde, og så skal bremserne også lige have det store eftersyn.