Hey har virkelig brug for hjælp!!
Det hele startes med at min stalker startede og kørte helt fint men efter noget tid kunne jeg ikke give fuld gas, der var ikke så meget Benz på så jeg tankede. Den begyndte at hakke og træk så godt. Den stod i ca. 8 timer og startede helt normalt men træk slet ikke, jeg læste her på SG at det kunne være benzin hanen så den skiftede jeg, og nu kan den slet ikke starte, ville lige se om der var gnist på så jeg tog tændrøret ud brugte elstart og så kom der bare lår-fede stråler med benzin ud. Har ingen ide om hvorfor men stempel kører da.
Er der nogen der kan hjælpe!!
Stalker skyder benzin ud af cylle
-
- 15. Rang
Re: Stalker skyder benzin ud af cylle
Det må så være fordi der ikke bliver lukket for benzinen at der kom alt den benzin ud.
Tag benzinslangen af karburatoren og peg den ned i en benzintank.
Tag vakuumslangen af. Så når du suger i vakuumslangen til benzinhanen så skal der komme benzin ud af benzinslangen.
Når du holder op med at suge skal benzinen stoppe helt. Når den lige har dryppet af.
Hvis det virker som det skal så kan det være svømmer og nål i bunden af karburatoren som ikke lukker for benzinen.
Eller hvis du har monteret slangerne forkert.
Også husk at benzin er meget let at antænder så hvis der kommer benzin ud og tændrøret antænder det så kan det være der går ild i det hele.
Tag benzinslangen af karburatoren og peg den ned i en benzintank.
Tag vakuumslangen af. Så når du suger i vakuumslangen til benzinhanen så skal der komme benzin ud af benzinslangen.
Når du holder op med at suge skal benzinen stoppe helt. Når den lige har dryppet af.
Hvis det virker som det skal så kan det være svømmer og nål i bunden af karburatoren som ikke lukker for benzinen.
Eller hvis du har monteret slangerne forkert.
Også husk at benzin er meget let at antænder så hvis der kommer benzin ud og tændrøret antænder det så kan det være der går ild i det hele.