Dette kan medføre til dannelse af revner og i ekstreme tilfælde brud på motorophænget.
Yamaha Neos 4T YN50F sikkerhedsindkaldelse
-
- 15. Rang
Yamaha Neos 4T YN50F sikkerhedsindkaldelse
Der er en på scootergalleri som har fået et brev om at der er problemer med motorophænget på Yamaha Neos 4T YN50F.
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 10.000 km.
- Geografisk sted: Lolland
Re: Yamaha Neos 4T YN50F sikkerhedsindkaldelse
Den er jo så sendt ud til alle dem, der har købt en. Og det da en del, hvis man skal tro de forhandlere jeg har snakket med.
Ja der må da være en del der har modtaget det brev. Men lidt "træls" at åbne et brev fra "SKAT"
Nu har jeg kørt 46.000km på min Neos, men jeg ringer da til forhandleren i morgen. Er lidt spændt på, hvad det nærmere bestemt drejer sig om. Jeg har heldigvis ikke oplevet lyde eller rystelser eller noget der kan indikere problemer med motorophænget. Vi får se, og jeg skal nok melde tilbage.
Venligst Erik.

Venligst Erik.
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 10.000 km.
- Geografisk sted: Lolland
Der kunne opstå revner i stel/ophæng, og det er jo ikke godt.balle skrev:Ja der må da være en del der har modtaget det brev. Men lidt "træls" at åbne et brev fra "SKAT"Nu har jeg kørt 46.000km på min Neos, men jeg ringer da til forhandleren i morgen. Er lidt spændt på, hvad det nærmere bestemt drejer sig om. Jeg har heldigvis ikke oplevet lyde eller rystelser eller noget der kan indikere problemer med motorophænget. Vi får se, og jeg skal nok melde tilbage.
Venligst Erik.
Jo, jeg skal have skiftet et motorophæng, som evt. kan være behæftet med en dårlig svejsning. Nu må vi se hvornår forhandleren får delene hjem; jeg er ikke den eneste der skal ha` ophænget skiftet. Der må være tale om del nr.7 på denne tegning: http://www.easyparts.nl/showdrawing/997 ... Frame.html
Venligst Erik.
Venligst Erik.