Hej
Min scooter cpi oliver City hakker sådan når man kører og den kan maks køre 15 km/t og den dør helt ud når man giver fuld gas. Man kan godt lige køre på den hvis man kun giver halv gas. Så da jeg kørte på den i dag gik den helt ud og nu kan jeg slet ikke starte den igen hvad kan der være galt??
Vh Victor
Scooter hakker når den kører
- Victor lange
- 1. Rang
- Køretøjer: Cpi oliver City
Tomos quadro A35
- Victor lange
- 1. Rang
- Køretøjer: Cpi oliver City
Tomos quadro A35
Re: Scooter hakker når den kører
Ok troede det var fordi den fik for meget benzin. Hvad mener du med dårlig forbindelse ? 

-
- 15. Rang
Mente dårlig elektrisk forbindelse.
- Kymconørden
- 11. Rang
- Køretøjer: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008
Hejsa.Victor lange skrev:..og den dør helt ud når man giver fuld gas. Man kan godt lige køre på den hvis man kun giver halv gas.
Er det noget der kommet pludseligt, eller i forbindelse med nogle ændringer?
Hej
Har du fundet en løsning ? Min scooter Dr.Big gør nemlig præcis det samme, og i går ville den så heller ikke starte efter den var gået ud.
Den gjorde det første gang for 1.5 mdr siden, har så kørt fint indtil nu og så kom problemet i går som gjorde jeg slet ikke kunne starte.
Ville være fantastisk hvis du kunne dele hvad du evt. har fundet ud af
/Rikke
Har du fundet en løsning ? Min scooter Dr.Big gør nemlig præcis det samme, og i går ville den så heller ikke starte efter den var gået ud.
Den gjorde det første gang for 1.5 mdr siden, har så kørt fint indtil nu og så kom problemet i går som gjorde jeg slet ikke kunne starte.
Ville være fantastisk hvis du kunne dele hvad du evt. har fundet ud af
/Rikke
tror der er lidt møg i hovede dysen i karburatoren så den ikke får nok benzin