Jeg har prøvet alt fra dyse 85 hvor tændrøret er hvidt til 94 som er den seneste jeg har prøvet det er lige nøjagtigt det samme.
Jeg ved godt at den første 1/4 eller hvor meget det er ikke er hoveddysen der bestemmer, men må snart kaste håndklædet i vandet.
Jeg har ved alle dyser prøvet alle hakker i nålen, samt hele blandings skruen ved at køre halve omgange ud...
Jeg har læst guider at hvis den tøver så skal blandings skruen ind, men jeg vil ikke mene at den skal længere ind en 1 omgang, så får den vel slet ingen luft
>Jeg køre med 63ccm - standard karburator...
Jeg har oplevet dette problem i meget langtid, og da jeg ville sætte 50ccm på sidste år kunne jeg ikke dyse den ind, over hovdet og havde samme problem, jeg har tilmed prøvet en anden karburator
med samme tøvende ting

Selve motoren køre fint, når der er fuld gas, og den bruge ingen olie eller det er minimalt, som den skal,
den starter nemt dog er den en anelse sværrer at starte med den 94 dyse jeg køre med nu...
Jeg køre med en 31.000 tændspole og Statoren er ny, og har i dag prøvet at rykke pickup så den skulle tænde lidt tidligere...
Jeg er snart på bar bund, og det eneste jeg har tilbage er at der er en utæt ventil`?
Kom gerne med indput til dette problem har renset karburator op til flere gange....