hey jeg ville lige høre om der er nogle som har nogle erfaringer med cpi olver sport.
maskinen er fra 06 og har kørt 695 km. som enten kan tyde på at den har stået meget stille. eller at ejeren har stillet tælleren.
men ville lige høre hvilke erfaringer i har...
Men det er ingen garanti for en god maskine at den har stået stille i mange år.
tjek lige dæk trykket!!! den har med garanti ½ flade dæk hvis den har stået meget længe.
så jeg ville da prøve at få en ordentlig prøvetur på den inden køb ( kør den forbi en tank og få luft i de dæk... og så kør den varm og så lidt bakker osv se om den trækker ordentligt )
tjek El-starter
tjek kickstarter ( i fald El virker ska kick self også virke )
tjek alle funktioner mht lys og andre kontakter
tjek bremse evnen ( imens du prøve køre )
tjek for ridser der ku tyde på at den har været nede at ligge ( styrtet )
Den ser flot ud så jeg tror da umiddelbart godt på den kun har kørt 695 km.
Læg mærke til der ikke er ridser eller ødelagte skjolde som der næsten altid er på brugte scootere.
Du ved godt det er en 45 km/t ikke ? Den skal man jo have kørekort til ligemeget hvor gammel man er.
Men prøv og snak med sælger og spørg hvad grund der er til den har kørt så lidt.
ja det er også det er jeg tænker... jeg har kørekort. og køre nu 50 på 30 knallert. men skal alligevel have ny, så kunne ligesågodt være 45. så jeg slipper for bøden
wilki. skrev:ja det er også det er jeg tænker... jeg har kørekort. og køre nu 50 på 30 knallert. men skal alligevel have ny, så kunne ligesågodt være 45. så jeg slipper for bøden
wilki. skrev:man kan da ikke få en bøde for art køre en km/t for meget
Jow, efter de nye regler der kom i Januar 2013, kan man få en fartbøde ved lasermåling. Og for en 45'r, starter bøden altså ved 46 km/t. Bøden er på 1.000 kr.