lys modifikation på piaggio nrg

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
thomsen95
3. Rang
3. Rang
Indlæg: 20
Tilmeldt: 27. oktober 2010 18:26
Scootere: Piaggio NRG Mc3

lys modifikation på piaggio nrg

Ulæst indlæg af thomsen95 »

hej forum!

jeg har netop købt mig et par halogenpære til mig scooter i håb om bedre lys. det virker også udmærket med den ene pære i, men når jeg slutter den anden i forsvinder lyset næsten da den ikke kan trække det åbenbart.. kan man gøre noget for at gøre det "stærkere" så den kan trække begge to? det skal siges at sådan en nrg, lyser med begge lygter på samme tid da den ikke har noget dissideret langt lys. derfor skal begge helst virker. jeg håber der er et klogt hoved med et godt bud!
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: lys modifikation på piaggio nrg

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hjælper det på lyset hvis du giver gas så motoren køre med hurtigere omdrejninger ?
Hvad er det for nogle halogenpærer ?
Hvis det er nogle pærer med flere watt end de originale så kan det da godt tænkes at spændingsregulatoren ikke kan klare at levere de ekstra ampere... men det bare et gæt. Eller at generatoren ikke kan det.
Det kan jo godt være at de har lavet det lige så det passer med de originale pærers forbrug.
Brugeravatar
thomsen95
3. Rang
3. Rang
Indlæg: 20
Tilmeldt: 27. oktober 2010 18:26
Scootere: Piaggio NRG Mc3

Re: lys modifikation på piaggio nrg

Ulæst indlæg af thomsen95 »

det hjælper en smule, men lige så snart jeg piller den ene pære fra, så lyser den ene halogenpære med fuld styrke.
det er nogle stylepro, halogen superwhite. mener de er 25 eller 30 w. men det er bare lidt træls da jeg har brugt 120 kr på dem. men det er der ikke noget at gøre ved. ellers tak for hjælpen!
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: lys modifikation på piaggio nrg

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Prøv og kig på pærene eller på pakken og find ud af præcist hvor mange watt de er på.
Billede
Hvor mange watt ved de orginale på ? eller har du smidt dem ud ?

Der sidder 2 pærer i som standard ikke ?

Nu kender jeg ik så godt din model men thansen har da nogen på 35 watt ved piaggio nrg men så er der godt nok nogle andre på 15 watt.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=45 ... 1712451269
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: lys modifikation på piaggio nrg

Ulæst indlæg af Jps »

Køb nogle halogenpærer med samme antal watt som de originale, det hjælper en del på lyset.
Besvar