uden at finde den.
Men har igår prøvet tror jeg havde en 80 dyse i ud med membranen og af med luftfilteret så tog den satme mange omdrejninger.
men så får den osse fuld luft og fuld benzin
![Smil :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kymconørden skrev:Super. Om dysen så hedder 119 eller 81 er jo ligegyldigt, så længe den kører, lyder og trækker godt. Hvis den uden problemer tar gassen under alle forhold, må dysen være meget tæt påzzzzleepy skrev:den køre faktisk rigtig flot godt med overskud og "hill climber".
Du bør snart justere bl-skruen ind efter foreskrifterne, så det er den "rene" dyse du får fornemmelsen af, og så den ikke kører unødig Fed i det lave område. Er du nervøs for at en utæthed er skylden i den "store" dyse, kunne det være studsens forbindelser. (Begge mine afstands-stykker med o-ringen var flækket og utætte) Men i og med den flyver afsted, er der vel ikke noget galt der?
nice det må lige prøves engang ved lejlighedMSJ1982 skrev:Jeg har her i min snart uendelige søgen på at finde et alternativ til at køre med 72ccm og en måde at køre begrænset på
uden at finde den.
Men har igår prøvet tror jeg havde en 80 dyse i ud med membranen og af med luftfilteret så tog den satme mange omdrejninger.
men så får den osse fuld luft og fuld benzin
Hov nu læste jeg da lige dit oplæg igen.MSJ1982 skrev:Har ikke monteret det endnu