Timelapse videoer

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Timelapse videoer

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Da mit GoPro Hero 2 kan tage billeder med et vist internval har jeg lavet sådan nogen timelapse videoer ud af det.
Hvis i også har lavet nogen kan i vise dem her
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Køretøjer: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Timelapse videoer

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Det er en sjov diciplin, og så kan man osse køre til Køge og tilbage igen på kun 1 minut :lol: Jeg har også filmet smøger, ure, planter mm. desværre med webcam i lidt ringe kvalitet. Så kan dit vel også Stop-motion optagelser? Lissom dukke-film hvor man flytter tingen lidt, og tar et billede osv. Det er osse ret sjovt.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Tror ikke der er nogen speciel stopmotion funktion men man kan jo trykke for at tage et billede :D
Men så skulle der nok være en ledning på eller noget så man ikke kom til og rykke på kameraet hver gang man skulle trykke.
Også er der desværre ikke noget fokus på. Eller det jo meget godt når man skal optage på afstand men jeg kunne rigtig godt tænke mig det også kunne fokusere på ting tæt på det ville være fedt for det kan mit andet kamera.

Der hvor jeg har tage billeder af skyer og regn der har jeg bare ladet batteriet løbe tør. Men jeg skulle da også lige prøve og sætte strøm til også se om den kan blive ved med at optage indtil hukommelsen er fuld.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang

Ja ok, det jo ikke kameraet der laver stopmotion, det skal jo bare ta billederne :lol:
Har du prøvet timelapse på scooteren? En tur gennem byen med 5x speed fx. Det bliver sikkert noget rystet halløj, men det går da Stærkt!
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Jeg har optaget nogen videoer også ændres hastigheden så de køre hurtigere. Det er vel lidt det samme resultat det giver. Det er meget let og ændre hastigheden i movie maker.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang

Det er sjovt det nærmest bliver mere afslappende og "dragende" at se på når det går hurtigt, sådan helt flydende.
Nice musik i øvrigt.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Man kan også sætte youtubes LSD filter til for at fjerne rystelser så svæver man sådan gennem det hele, det kan se sjovt og flydende ud.
Besvar