Snak om eventuelle regler på forummet

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Snak om eventuelle regler på forummet

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Her kan du skrive hvis du syntes der skal indføres nogen regler eller ligende på forummet eller bare har lyst til at lufte en ide til en regel du måske tror kunne være god.
---
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 268
Tilmeldt: 28. april 2011 22:51

Re: Snak om eventuelle regler på forummet

Ulæst indlæg af --- »

Altså, jeg synes det er fint som det er nu.!


Hvorfor dog skabe et problem der ikke er der?. :)
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Snak om eventuelle regler på forummet

Ulæst indlæg af Jps »

Scootergrisen, nu skulle du jo ikke føle dig presset til at indfører regler på din side bare fordi jeg har nævnt, at jeg syntes det mangler her, ihvertfald ang. det at starte med stort. Jeg er jo af den gode gamle skole (fra 60'erne :) ), hvor man lærte den slags. Idag foregår alt jo på computer? Og her er der åbenbart frit slag med hensyn til den simple ting at starte med stort. Og man lærer vist heller ikke, at stave ;).

Din side fungere jo udemærket, som den kører og har kørt, så lad den køre videre uden regler :D.
Brugeravatar
onkelroar
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 208
Tilmeldt: 27. september 2011 12:53
Scootere: Giantco G-buddy 13000 km

Re: Snak om eventuelle regler på forummet

Ulæst indlæg af onkelroar »

Det eneste man måske kunne ønske blev forbedret er Emne navn.

Altså når folk opretter et nyt emne at det skal have et fornuftigt navn, og ikke bare hedde "hjælp" F.eks. Dermed ikke sagt at det er et voldsomt problem herinde i forhold til andre debat forum der er rundt omkring på nettet.

Men samlet set synes jeg siden kører fint som den gør nu.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Snak om eventuelle regler på forummet

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Enig med at emneoverskifter ikke skal hedde "HJÆLP!!!" og ligende.

Men hvis nu jeg skriver nogen regler på en side så læser folk der skriver "HJÆLP!!!" nok ikke den reglside alligevel. Men så kan man selvfølgelig henvise til den.

Nogen gode forslag til en løsning på det ?
Man kunne jo skrive det til personen i et indlæg eller privat. Eller låse emnet, det lyder hårdt måske men det da nok effektivt så kan personen jo kopier teksten over i et nyt emne med en bedre overskrift.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Snak om eventuelle regler på forummet

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Enig med at emneoverskifter ikke skal hedde "HJÆLP!!!" og ligende.

Men hvis nu jeg skriver nogen regler på en side så læser folk der skriver "HJÆLP!!!" nok ikke den reglside alligevel. Men så kan man selvfølgelig henvise til den.

Nogen gode forslag til en løsning på det ?
Man kunne jo skrive det til personen i et indlæg eller privat. Eller låse emnet, det lyder hårdt måske men det da nok effektivt så kan personen jo kopier teksten over i et nyt emne med en bedre overskrift.
Skriv til vedkommende i en PB og hvis det ikke hjælper, så i indlægget.
Brugeravatar
onkelroar
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 208
Tilmeldt: 27. september 2011 12:53
Scootere: Giantco G-buddy 13000 km

Re: Snak om eventuelle regler på forummet

Ulæst indlæg af onkelroar »

Ja ihvertfald gøre dem opmærksom på det.

Man kunne evt gøre opmærksom på regelsættet på forsiden. Eller der kom en "regler" knap der hvor man logger ind. Så må man jo satse på folk læser dem, ellers må man jo advare dem. Og hvis de selvom de er blevet gjort opmærksom på det stadig ikke overholder reglerne på de bannes.
Besvar