Tiden på forummet

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Baddi
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 320
Tilmeldt: 28. april 2012 17:28
Scootere: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning
Geografisk sted: Fyn

Tiden på forummet

Ulæst indlæg af Baddi »

Hej scootergrisen. :)

Her klokken 00:48 den første juli skrev jeg et indlæg her på siden, men lægger så mærke til at det er noteret som at være sket en time før, nemlig 23:48 den 30. juni, så jeg tænkte om der er glemt at slå om til sommertid eller noget? :D

Edit: denne post er også noteret en time forkert. ;)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Tiden på forummet

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg har spurgt om det på phpBB support forum og det lader til man ikke kan indstille det til at skifte automatisk.
Så for mig lyder det som om man skal rette det 2 gange om året hvilket jo er dårligt.

Også fordi hvis jeg retter det på boardet så vises tiden stadig forkert hos dig alligevel fordi indstillingen gemme for hver enkelt bruger.
Men jeg har rette det til sommertid for noget tid siden også vil nye brugere får den indstilling tror jeg.
Men så når vi kommer over i vintertid så er det alle dem med sommertid det er forkert hos. :weeping:

Nå men løsningen for dig er at gå ind i brugerkontrolpanel > Globale indstillinger også ændre "Vælg sommertid/DST:" til Ja.

Så kommer der til at stå Alle tider er UTC + 1 time [DST ] nederst til højre i alle sider.
Hvis sommertid er sat til nej står der bare Alle tider er UTC + 1 time

Jeg tror desværre ikke jeg kan lave det sådan at sommertid skifter automatisk hvilket jo er lidt ærgeligt. Men hører gerne fra nogen der ved om man kan.
Brugeravatar
Baddi
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 320
Tilmeldt: 28. april 2012 17:28
Scootere: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning
Geografisk sted: Fyn

Re: Tiden på forummet

Ulæst indlæg af Baddi »

Sådan :D

Det var nu ikke fordi at det generede, men ville bare lige sikre mig at der ikke var en fejl et eller andet sted, da det jo ville være ærgeligt hvis vi mistede noget data :p
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Tiden på forummet

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja er vel en fejl kan man sige men jeg ved bare ikke hvodan jeg rette det så det altid er rigtigt.
Besvar