Et tak til scootergrisen.

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Hej alle. Jeg er lige hoppet til her, og må starte med at sige scootergrisen tak for den mest nørdede scooterside ever ;) Købte min første, godt brugte, Kymco Agility for nogle år siden. Stødte så tilfældigt på denne side ved en søgning efter eldiagram. Og hold da op en guldgrube af information og billeder der mødte mig. Har brugt den flittigt siden. Lige fra justering af ventiler, til viden om tænding, eldiagrammer, service mm. og siden om begrænsninger ikke mindst. (nu kører den 58 :lolno:) Faktisk var det her jeg fandt ud af, via stelnummeret, hvilken type og årgang min nyerhvervelse var. Er der noget du ikke ved om fx tændrør, så er svaret her! Tak Scootergris, du har hjulpet mig med at istandsætte min kværn uden at vide det.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Super :thumbup: :party:

Det er da dejlig du kan bruge den.

Hvis du har lyst så kan du selv være med at ta gøre den bedre ved at indsende billeder og videoer til siden.
Jeg tror i fremtiden der vil jeg fokusere på at brugerene skal være meget velkommen til det fordi jeg har ikke selv mulighed for at tage alle slags billeder og videoer da jeg jo kun har en scooter.
Hvis du ser nogen fejl og mangler og sådan så bare skriv og hvis du selv har lyst til at bidrage med noget så kan du også bare skrive.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Prøvede faktisk at uploade nogle billeder i går. Det var som om der ikke rigtigt skete noget? Prøver igen senere.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Øv nu der 3 på en uge eller sådan noget der siger de ikke kan uploade.
Hvad er det der går galt når du forsøger at uploade ?
Fordi det virker så godt som altid når jeg gør det bare ikke hvis det er billedfiler som er meget store.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Da jeg trykkede Tilføj Filen skete der ikke noget. Vis Prøve virkede kun en gang og Gem Kladde slet ikke. Måske jeg var lidt for hurtig på tasterne under upload. Vil prøve igen og lade den stå lidt når jeg har trykket Tilføj filen.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det var ikke fordi du ikke havde skrevet ?
Fordi hvis jeg uploader en fil og trykker vis prøve eller noget så står der med rødt at indlæget ikke må være tomt eller noget i den stil.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Nu virker det. Det var min pc der var problemet, uploader nu fra en anden. Kom dog til at gøre det i snak om scootere, det skulle jo ha været her. Jeg er ny, og skal nok få det lært.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Du kan godt slette de emnet du selv har oprettet ved at gå ind på det og trykke på krydset ved siden af rediger.
---
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 268
Tilmeldt: 28. april 2011 22:51

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af --- »

scootergrisen skrev:Øv nu der 3 på en uge eller sådan noget der siger de ikke kan uploade.
Hvad er det der går galt når du forsøger at uploade ?
Fordi det virker så godt som altid når jeg gør det bare ikke hvis det er billedfiler som er meget store.

Ingen problemer her.

Dvs. ikke efter jeg krympede billederne, så de ikke fyldte for meget. Indtil da fik jeg bare en hvid tom skærm i hovedet. :)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Et tak til scootergrisen.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Barden skrev:Dvs. ikke efter jeg krympede billederne, så de ikke fyldte for meget. Indtil da fik jeg bare en hvid tom skærm i hovedet. :)
Det er også sket ved mig ved store billeder, altså ikke fordi filen er stor men fordi billeder er mange pixels bredte og højt.
Jeg tror det er er fordi det går galt når der skal laves en thumbnail ud fra det store billede men er ikke sikker.
Jeg kan godt prøve og undersøge det mere.
Besvar