Kopiering af billeder

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Kopiering af billeder

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg har tænkt på at tilføje lidt info ved de billeder jeg selv har taget sådan at folk ved at de gerne på kopier og bruge billederne som de har lyst.

For eksempel noget i den her stil hvor der er et lille ikon under hver billede og når man holder musen over kan der stå at dette billede må man bruge som man vil og eventuelt også skrive hvem der har taget det.
kopiering.png
kopiering.png (296.06 KiB) Vist 3466 gange
Kan prøves her : http://scootergrisen.org/scooterhjemmeside/benzin.php

Hvad synes i om det ?
Er det unødvendigt ?
Brugeravatar
agersjov
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. november 2011 08:32

Re: Kopiering af billeder

Ulæst indlæg af agersjov »

Jeg er ikke sikker på, at folk ville tjekke det lille symbol, men jeg ved på den anden side heller ikke rigtigt hvordan du så skulle oplyse om/opfordre til at kopiere billeder fra din hjemmeside og bruge løs. Bare at det skulle være et eller andet sted, hvor alle (nye) brugere komme til at se det.. Og så forresten at det er sejt, at du deler.

Derimod synes jeg helt klart, at du skulle vandmærke billederne, så når de bliver brugt andetsteds bliver nyheden om din fantastiske side helt automatisk og gratis bragt videre. Bare en lille gris nede i højre hjørne eller sådan.

Gunnar
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kopiering af billeder

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Syns bare det er irriterende at andre laver vandmærker på billederne selvom det da nok udbreder kendskabet.
Der er også nogen forum der går meget op i at lave deres logo på hver side i scooter manualerne de har og nogen lave sådan et stort vandmærke hen over det hele eller en tekst hen over det hele hvor der står "Download from ..." og det pisse irriterende syns jeg så tror ik jeg går det. Kan godt lide det er så "rent" som muligt uden alt muligt pis. Selvom det da godt og høre hvad brugerne kunne tænke sig.

I lang tid ville jeg jo heller ik skrive om 2 takt scootere men så gjorde jeg det var der var en del brugere som efterspurgte det.
Besvar