Måske salg af ting gennem hjemmesiden

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11156
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Måske salg af ting gennem hjemmesiden

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg sad lige og tænkte på at jeg kunne jo give andre der sælger ting til scootere mulighed for at vise deres dele på hjemmesiden.

Selv sælger jeg jo ikke noget og har ikke umiddelbart tænkt mig at gøre det.

Men jeg kunne måske lave sådan at for eksempel på Service af ventiler der kunne der være annoncer fra forskellige butikker som solgte et søgerblad sæt som har relation til det som siden handler om hvis nu folk ikke vidste hvor de skulle få fat i sådan en.

Lad os sige der var en butik som godt kunne tænke sig at sælge en batterioplader så kunne de måske få lov og have en annonce på Service af elektrisk eller ligende.

Det kan selvfølgelig være noget af et arbejde hvis jeg skal skrive priser også sørge for at holde dem opdateret hvis butikkerne senere ændre priserne men det kunne man jo eventuelt undlade.

Vil gerne hører jeres mening og ideer om dette med at folk der sælger noget sådan kan få annoncer eller noget på hjemmesiden.

Jeg er jo ikke den store tilhænger af reklamer så det skulle jo helst ikke opfattes som værende en reklame for et produkt jeg tjener penge på at annoncer for men hellere som en hjælp til butikkerne for at sælge noget og som en service til brugerne der besøger hjemmesiden om at hvis de ikke ved hvor du kan købe et søgerblad sæt så er her nogle steder de kan købes.

Eller hvis der er kommet et nyt spændende produkt at så kan man gøre folk opmærksom på at Keld-Egons scooter shop nu er begyndt at sælge super duper scooterluffer som er rigtig gode... :)

Hvad syns i ?
Brugeravatar
resderra
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. juni 2010 23:43
Scootere: kymco super 8 4t 50cc

Re: Måske salg af ting gennem hjemmesiden

Ulæst indlæg af resderra »

Jo det lyder smart bare det ikke fylder for meget eller bare generende og eller langsom.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11156
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Måske salg af ting gennem hjemmesiden

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det skal i hvertfald ikke være generende.
Brugeravatar
hmorten
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 68
Tilmeldt: 24. maj 2011 21:07
Scootere: PGO Hot 50 2004
PGO Hot 50 2008
Yamaha fs1 1979 4 gear
Suzuki DM50 Samurai 1991
Suzuki DM50 Samurai 1988
Piaggio Liberty 50 2006
Piaggio Fly 50 2011
Vespa Ciao
Kontakt:

Re: Måske salg af ting gennem hjemmesiden

Ulæst indlæg af hmorten »

god ider men tro du de vil det de har jo sel en hjemmesider så skuller du laven en menu God links til dem i sted som jeg har gort på min hjemmesider knallertsider.dk
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11156
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Måske salg af ting gennem hjemmesiden

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ved ikke om de vil have det. Det var bare en ide jeg fik hvis nu folk ikke aner hvor de skulle få fat i det henne.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Måske salg af ting gennem hjemmesiden

Ulæst indlæg af oskar33 »

Det at reklamere skal man jo ikke være bange for. Det er en naturlig konsekvens når man topper chart.dk. Desværre er der for langt mellem forhandlerne (hvis vi lige undtager THansen), så det kunne blive en noget ensidig affære og som du selv pointerer et helvedes arbejde. Tag du hellere og lav et nyhedsbrev og send så en mail til alle forhandlerne at hvis de har et ekstra ekstra godt tilbud med mindst 30% nedslag, så har de mulighed for at blive blandt de tre-fire annoncører på scootergrisens nyhedsbrev som leveres direkte til scooterejere.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11156
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Måske salg af ting gennem hjemmesiden

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Kunne godt prøve og lave noget hvor jeg viser et lille billede fra T Hansen og linker til en vare hos dem.
Så kan vi se hvordan det virker eller om det overhovedet er nødvendigt.
Besvar