Besøgstallet stiger

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Besøgstallet stiger

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Efter at have et stabilt besøgstal i de sidste 5 måneder er der de sidste 2-3 uger kommet et øget besøgstal som det ses her.
besog2011_07_08.png
besog2011_07_08.png (54.49 KiB) Vist 5487 gange
Og her.
monthly_usage.png
monthly_usage.png (2.62 KiB) Vist 5487 gange
Jeg ved ikke hvorfor der lige er sket en stiger her på det sidste men det da dejlig der er nogen der besøger hjemmesiden.

Jeg har i den senere tid skrevet en del om HTML 5 : http://netkoder.dk/ [har rettet link da siderne har fået sit eget domænenavne]
Og også om PHP : http://netkoder.dk/ [har rettet link da siderne har fået sit eget domænenavne]

Så måske det er på grund af sidde sider at er der et øges besøgstal.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Besøgstallet stiger

Ulæst indlæg af Jps »

Det jo meget godt besøgstallet er stigende, men det er medlemstallet der burde stige ;).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Besøgstallet stiger

Ulæst indlæg af scootergrisen »

15 nye brugere i denne måned indtil videre det da flot.
Man kan kan se det her hvor de er sorteres efter hvem der har tilmeldt sig sidst : http://scootergrisen.org/forum/memberlis ... memberlist
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Besøgstallet stiger

Ulæst indlæg af Jps »

Så det jo fint nok :). Det er ihvertfald mere end SK, nogensinde har præsteret ;).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Besøgstallet stiger

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så må scooterklubben igang med at "lokke" folk ind hvis de gerne vil have flere tilmeldte brugere.

Der er massere der skriver til mig om 2 takt scootere og det har jeg jo ikke så meget om så er rimelig sikker på hvis der blev samlet en masse om de forskellige 2 takt scootere at så ville flere folk gerne komme ind i scooterklubben.
Altså begrænsninger, manualer, el diagrammer, billeder, info osv osv.

Kan da godt se det kan være svært hvis man ikke har tid og lyst eller så meget plads på webhotel men det er bare oplagt at gå igang med hvis man gerne vil have flere brugere.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Besøgstallet stiger

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Så må scooterklubben igang med at "lokke" folk ind hvis de gerne vil have flere tilmeldte brugere.

Der er massere der skriver til mig om 2 takt scootere og det har jeg jo ikke så meget om så er rimelig sikker på hvis der blev samlet en masse om de forskellige 2 takt scootere at så ville flere folk gerne komme ind i scooterklubben.
Altså begrænsninger, manualer, el diagrammer, billeder, info osv osv.

Kan da godt se det kan være svært hvis man ikke har tid og lyst eller så meget plads på webhotel men det er bare oplagt at gå igang med hvis man gerne vil have flere brugere.
Nu har jeg jo intet med SK at gøre mere, så det er Sidewind du skal ha' fat i. :)
Besvar