Betaling af hosting/domæne (2024)

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Betaling af hosting/domæne (2024)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg får nok en regning om betalning af hostning/domæne i næste måned.

Sidste år var:

Kode: Vælg alt

Udstedelsesdato 6. Maj
Forfaldsdato 5. Juni
Beløb: 787,- kroner
Det bliver nok cirka det samme i år.

Ikke sikkert jeg kan betale det så kan være hjemmesiden bliver fjernet (måske 5. Juni eller kort efter).
Hvis der er et eller andet i vil have downloadet fra hjemmeside f.eks. manualer osv. så gør det inden 5. Juni eller hvornår det bliver at hjemmesiden fjernes hvis ikke beløbet bliver betalt.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Betaling af hosting/domæne (2024)

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev: 17. april 2024 01:30 Jeg får nok en regning om betalning af hostning/domæne i næste måned.

Sidste år var:

Kode: Vælg alt

Udstedelsesdato 6. Maj
Forfaldsdato 5. Juni
Beløb: 787,- kroner
Det bliver nok cirka det samme i år.

Ikke sikkert jeg kan betale det så kan være hjemmesiden bliver fjernet (måske 5. Juni eller kort efter).
Hvis der er et eller andet i vil have downloadet fra hjemmeside f.eks. manualer osv. så gør det inden 5. Juni eller hvornår det bliver at hjemmesiden fjernes hvis ikke beløbet bliver betalt.
Jeg forstår ikke, at du ikke kan afse 787 kr årligt, på at holde Dk's (efter min mening) bedste knallert/kabinescooterside, i live. Du burde da kunne sætte 65 kr til side hver måned, så der er til den årlige betaling. Det ville være synd at siden lukker ned, med al den information du har samlet sammen, gennem årene.
Besvar