Betaling af hosting/domæne (2023)

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Cis »

Jeg har tegnet mig for kr 50,- til regningen..

Har skrevet til dig, og bedt om dit mobilpay nummer..

Mvh Christian
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 406
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

Du kan oprette en mobile pay box - den er perfekt til formålet: https://www.mobilepay.dk/privat/mobilepay-box

En anden mulighed er paypal og oprette en donationsknap.

Hvis du er arbejdsløs, på kontanthjælp, førtidspensionist, eller lign. ved jeg ikke om der er problem med en B-indkomst. Skal betales skat, så skal vi jo betale det dobbelte. Og trækkes i dagpenge eller anden form for hjælp, bliver det nemt det 4-dobbelte.

Jeg tror dog ikke der er problemer med der skal betales skat af en mobilepay-box.



Hvis du må have en virksomhed, så kan være en fordel med en PMV, for at undgå at skulle betale skat af beløbet. Selvom der ikke er indtægt nok, så kan udgiften trækkes fra i skat ved en PMV, så du reelt får nogle af udgifterne betalt af skat, så vidt jeg husker. Problemet med en PMV er at man skal have en konto i banken, og de tager gebyr for oprettelse, og gebyr per måned. Det er derfor dyrt.

Jeg har selv en PMV, og kan evt. betale, og lave en donationsknap, som jeg kan lave en link til her i forum. Min PMV er dog ikke indenfor scooter, men IT konsulentbistand, men vil tro det går alligevel - da det er jo en hjemmeside. Jeg syntes dog, at det er bedre, hvis du selv opretter en mobilepay-box. Har man en virksomhed, så er mobilepay også dyrt, og koster bunker af gebyrer.
Senest rettet af GYS 19. juni 2023 17:33, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
DmZ
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19. juni 2023 17:26

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af DmZ »

Jeg giver gerne et bidrag. Hvis du har MobilePay kan du jo lave en Box. Den er gratis hvis det er under 1000 kr. Så kan du bare smide Box koden op her.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Fik endnu en e-mail fra one.com.

Ser ud til at hjemmesiden fjernes 5. juli 2023 hvis der ikke bliver betalt.

Hvis nogen er interesseret i at betale for et års hosting/domæne så hjemmesiden forsætter i et år mere så kan det gøres på:
https://www.one.com/pay.do?ocode=igqkgosgqelpxleoqyuz

Ellers ser det ud til at hjemmesiden kommer til at holde en pause på ubestemt tid.
Så må jeg se om jeg kan finde ud af at holde en sikkerhedskopi af det hele.

Hvis der er noget i har brug for fra hjemmesiden så har i cirka 14 dage til at downloade det. F.eks. manualer til jeres scooter.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 406
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

Hvis du ikke selv er interesseret i at oprette en mobil-pay konto, så kan jeg godt betale, og det er så muligt at indsætte et biddrag på min konto. Jeg kan eventuelt lave en paypal trykknap. Derimod, så vil ikke kunne bruges mobilepay, da det ikke er gratis på en virksomhedskonto.
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Cis »

scootergrisen skrev: 20. juni 2023 09:45 Fik endnu en e-mail fra one.com.

Ser ud til at hjemmesiden fjernes 5. juli 2023 hvis der ikke bliver betalt.

Hvis nogen er interesseret i at betale for et års hosting/domæne så hjemmesiden forsætter i et år mere så kan det gøres på:
https://www.one.com/pay.do?ocode=igqkgosgqelpxleoqyuz

Ellers ser det ud til at hjemmesiden kommer til at holde en pause på ubestemt tid.
Så må jeg se om jeg kan finde ud af at holde en sikkerhedskopi af det hele.

Hvis der er noget i har brug for fra hjemmesiden så har i cirka 14 dage til at downloade det. F.eks. manualer til jeres scooter.
Undskyld, men hvad er der galt med dig, vi er masser der har tilbudt at spæde til, men det ignorer du fuldstændigt, og forsætter med at forlange at en eller anden bruger skal betale det hele... Kom nu ind i kampen Scootergris...
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 406
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

Cis skrev: 20. juni 2023 20:12
scootergrisen skrev: 20. juni 2023 09:45 Fik endnu en e-mail fra one.com.

Ser ud til at hjemmesiden fjernes 5. juli 2023 hvis der ikke bliver betalt.

Hvis nogen er interesseret i at betale for et års hosting/domæne så hjemmesiden forsætter i et år mere så kan det gøres på:
https://www.one.com/pay.do?ocode=igqkgosgqelpxleoqyuz

Ellers ser det ud til at hjemmesiden kommer til at holde en pause på ubestemt tid.
Så må jeg se om jeg kan finde ud af at holde en sikkerhedskopi af det hele.

Hvis der er noget i har brug for fra hjemmesiden så har i cirka 14 dage til at downloade det. F.eks. manualer til jeres scooter.
Undskyld, men hvad er der galt med dig, vi er masser der har tilbudt at spæde til, men det ignorer du fuldstændigt, og forsætter med at forlange at en eller anden bruger skal betale det hele... Kom nu ind i kampen Scootergris...
Det er helt ok hvis Scootergrisen ikke vil fortælle årsagen. Jeg har selv været på offentlige ydelser på et tidspunkt, og alt der kom ind gik i den offentlige kasse, og alle udgifter betalt af min lomme...

Men skulle ikke være muligt, at en anden laver en kasse for scootergrisen.org?

Jeg syntes dog, at det er bedst hvis scootergrisen selv gør det, men det er helt ok hvis han ønsker en anden skal.
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Cis »

Han kunne i det mindste svare på de mails han får.

At han får hjælp til at betale udgifter til denne side, har jeg svært ved at se, at nogen skulle blande sig i, det er jo en udgift, og ikke noget han tjener på..

Jeg har blot giver udtryk for et oprigtigt ønske om at hjælpe med denne udgift...
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så er der 6 dage til at hjemmesiden fjernes hvilket skulle ske 5. Juli 2023 hvis ikke der bliver betalt.

Jeg håber at jeg kan formå at holde en sikkerhedskopi af hjemmesiden men har desværre ikke godt udstyr til det.
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Cis »

Endnu engang, hvorfor tager du ikke imod den hjælp du er blevet tilbudt..

Man kan oprette en mobilpay indsamling som ikke vil påvirke, hvis du feks. er på overførselsindkomst, GYS, herinde har endda påtaget sig at ville gøre det i sit navn...

Jeg er selv på overførselsindkomst, jeg er nemlig gået på pension, og en del af min pension, er betalt af det offentlige, grundbeløb og Atp m.m det er der ingen skam i, heller ikke i at være på andre former for overførselsindkomst..
Besvar