Betaling af hosting/domæne (2023)

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Fik en e-mail om at hvis der ikke betales til tiden så vil de have 525,- kroner for at gendanne domænet de efterfølgende 30 dage hvor det er muligt.
Gendannelse af et domæne fra Redemption Grace Period (RGP). RGP begynder den dag, et domæne udløber og slutter, når det ikke længere kan gendannes. Redemption-afgiften inkluderer ikke årlig domænafgift, som opkræves særskilt.
Tidspunktet for automatisk fornyelse er 5. Juli 2023 10:18:24.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

Så har jeg betalt 787 kr. Jeg fik følgende besked retur:
Betaling af udestående på ordre

Betalingsproces startet

Det kan tage op til 14 dage, før betalingen er behandlet. Så snart saldoen er opdateret, sender vi en e-mail til den adresse, der er registreret for din konto.
Jeg er glad for, at jeg selv har valgt en anden hjemmesideudbyder... - 14 dage, det har jeg ikke tålmodighed til :roll:


Hvis nogen vil give en donation, så send mig en privat besked, så svarer jeg med betalingsinstruktioner.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Jps »

GYS skrev: 2. juli 2023 08:35 Så har jeg betalt 787 kr. Jeg fik følgende besked retur:
Betaling af udestående på ordre

Betalingsproces startet

Det kan tage op til 14 dage, før betalingen er behandlet. Så snart saldoen er opdateret, sender vi en e-mail til den adresse, der er registreret for din konto.
Jeg er glad for, at jeg selv har valgt en anden hjemmesideudbyder... - 14 dage, det har jeg ikke tålmodighed til :roll:


Hvis nogen vil give en donation, så send mig en privat besked, så svarer jeg med betalingsinstruktioner.
Bliver siden mon så lukket ned, indtil betalingen er godkendt?
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1369
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Landbo »

GYS skrev: 2. juli 2023 08:35 Så har jeg betalt 787 kr. Jeg fik følgende besked retur:
Betaling af udestående på ordre

Betalingsproces startet

Det kan tage op til 14 dage, før betalingen er behandlet. Så snart saldoen er opdateret, sender vi en e-mail til den adresse, der er registreret for din konto.
Jeg er glad for, at jeg selv har valgt en anden hjemmesideudbyder... - 14 dage, det har jeg ikke tålmodighed til :roll:


Hvis nogen vil give en donation, så send mig en privat besked, så svarer jeg med betalingsinstruktioner.
Jeg havde nu tænkt mig og betale regningen den 3 Juli, sådan bare for at lade scootermanden svede lidt siden han er så usamarbejdsvillig med at deles om regningen. :) Du får lige en PM senere.

Hilsen Leif.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jaaaaaaaaaa :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: Scootergrisen lever 1 år mere.
:scootergriselektrisk: :scootergris: :scootergriselektrisk: :scootergris: :scootergriselektrisk: :scootergris: :scootergriselektrisk: :scootergris: :scootergriselektrisk: :scootergris:
:love: :love: :love: :love: :yikes: :o :gris: :gris: :gris: :gris:
Mange taaaaaaaak.
Vores system behandler i øjeblikket din betaling den 02-07-2023 Derfor kan der i øjeblikket ikke betales på ny. Det vil den 22-07-2023 eller senere igen være muligt at betale. Kontakt venligst vores salgsafdeling, hvis du har spørgsmål til din betaling.
Der står "betalt" nu under "status" så tænker det er i orden nu.
Med mindre måske der ikke er penge nok på kontoen der er blevet betalt med og beløbet trækkes tilbage.
betalt.jpg
betalt.jpg (14.64 KiB) Vist 2322 gange
Har ikke fået nogen e-mail om det endnu.

Jeg venter med at snakke om eventuelle donationer/opdeling af betaling før det her er helt på plads.

Hvad forlanger GYS for denne redning?
Har GYS mon nogen krav, forventning eller håb?
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

scootergrisen skrev: 2. juli 2023 12:29 Jaaaaaaaaaa Scootergrisen lever 1 år mere.

Mange taaaaaaaak.
Vores system behandler i øjeblikket din betaling den 02-07-2023 Derfor kan der i øjeblikket ikke betales på ny. Det vil den 22-07-2023 eller senere igen være muligt at betale. Kontakt venligst vores salgsafdeling, hvis du har spørgsmål til din betaling.
Der står "betalt" nu under "status" så tænker det er i orden nu.
Med mindre måske der ikke er penge nok på kontoen der er blevet betalt med og beløbet trækkes tilbage.

betalt.jpg (14.64 KiB) Vist 12 gange
Har ikke fået nogen e-mail om det endnu.

Jeg venter med at snakke om eventuelle donationer/opdeling af betaling før det her er helt på plads.

Hvad forlanger GYS for denne redning?
Har GYS mon nogen krav, forventning eller håb?
Jeg håber, at de fleste af pengene kommer ind igen på donationer. Og resten, må jeg jo så lægge til.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Har du skrevet en besked eller noget i forbindelse med betalingen?
Ved ikke om jeg har nogen mulighed for at se hvilken konto/hvem der har betalt.
Det har jeg måske nok ikke eftersom det ikke er min konto der blev betalt til.

Kan du vise en kvittering bare ligesom det billede jeg vist med "status" og "betalt"?.
Du kan bare fjerne de oplysninger du ikke vil vise.
Så kan vi sige at det viser at det var dig der betalte.
Også hvis der er gebyr du har måtte betale ekstra oven i de 787,- kroner.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

I kan eventuelt skrive i Donationer (penge) til hjemmesiden hvis i har ideer/erfaring til at lave noget med donationer.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

Jeg tror ikke, at jeg kan bevise at jeg har betalt (endnu).

Men, hvis andre mener de har, så er de velkommen til at skrive det her på forum.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

Indtil videre står betalingen stadigt på venter.

Jeg har på nuværende tidspunkt modtaget 200 kr. i donation til at betale regningen.
Besvar