Betaling af hosting/domæne (2023)

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Cis »

Jeg har et ønske, en moderator, så vi ikke igen skal opleve den frustration, som dengang scootergrisen gik i flyverskjul i en lille måned..

Mvh Christian
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Mener du til at fjerne spam eller hvad skulle en moderator lave?
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Cis »

Feks. tage over, hvis du ønsker at holde ferie, bliver syg eller andet, også til at holde øje med spam, som der jo kom noget af, da du forsvandt i en lille måned.

Altså en til at hjælpe dig, og som også har forstand på det mekaniske m.m feks. en som Landbo/Leif, ville i mine øjne være perfekt, uden at jeg dog aner, om han ville være interesseret, det er bare et forslag...
Brugeravatar
Ze0xr
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9. juli 2023 18:59
Scootere: niu mqi+ sport
PGO Hot 50 - Stel racer
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Ze0xr »

Tænker lidt, at man kunne lave et partnerskab med et hosting firma som ligger "VPS til (Virtual Privat Server)" og domænet koster 159 kr om året

Man kan nemt gøre så at beløbet ikke hedder 787 DKK om året, og ændre det til måske 159 kr om året, hvor det kun er domænet scootergrisen betaler.


Hvis der ønskes at lave en aftale, så kan i gøre det pr via mail: auto@fastsrv.dk

Vi har styr på web, spil, andre løsninget inden for hosting.

"Skriv scootergrisen & opslag i mailen når du kontakter os"
___


Jeg vil aldrig selv betale 787 kr om året, for et webhotel hos one.com, one.com er også en af de dyreste på markedet i dk :crazy:
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Cis »

Ze0xr skrev: 9. juli 2023 19:08 Tænker lidt, at man kunne lave et partnerskab med et hosting firma som ligger "VPS til (Virtual Privat Server)" og domænet koster 159 kr om året

Man kan nemt gøre så at beløbet ikke hedder 787 DKK om året, og ændre det til måske 159 kr om året, hvor det kun er domænet scootergrisen betaler.


Hvis der ønskes at lave en aftale, så kan i gøre det pr via mail: auto@fastsrv.dk

Vi har styr på web, spil, andre løsninget inden for hosting.

"Skriv scootergrisen & opslag i mailen når du kontakter os"
___


Jeg vil aldrig selv betale 787 kr om året, for et webhotel hos one.com, one.com er også en af de dyreste på markedet i dk :crazy:
Er hvad er så den skjulte pris ? er der Feks. reklamer og spam m.m ?
Brugeravatar
Ze0xr
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9. juli 2023 18:59
Scootere: niu mqi+ sport
PGO Hot 50 - Stel racer
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Ze0xr »

Cis skrev: 9. juli 2023 19:26
Ze0xr skrev: 9. juli 2023 19:08 Tænker lidt, at man kunne lave et partnerskab med et hosting firma som ligger "VPS til (Virtual Privat Server)" og domænet koster 159 kr om året

Man kan nemt gøre så at beløbet ikke hedder 787 DKK om året, og ændre det til måske 159 kr om året, hvor det kun er domænet scootergrisen betaler.


Hvis der ønskes at lave en aftale, så kan i gøre det pr via mail: auto@fastsrv.dk

Vi har styr på web, spil, andre løsninget inden for hosting.

"Skriv scootergrisen & opslag i mailen når du kontakter os"
___


Jeg vil aldrig selv betale 787 kr om året, for et webhotel hos one.com, one.com er også en af de dyreste på markedet i dk :crazy:
Er hvad er så den skjulte pris ? er der Feks. reklamer og spam m.m ?

Intet skjult det går an på hvordan partnerskabet laves ofc, men tænker som en støtte det er da en god mulighed
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 406
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

De fleste andre udbydere af hjemmesider, skal have omtrent det samme, eller er dyrere. Hos simply kan man dog have flere domæner, men det kræver så, at man har flere domæner der kan dele plads.
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Cis »

Ze0xr skrev: 9. juli 2023 20:09
Cis skrev: 9. juli 2023 19:26
Ze0xr skrev: 9. juli 2023 19:08 Tænker lidt, at man kunne lave et partnerskab med et hosting firma som ligger "VPS til (Virtual Privat Server)" og domænet koster 159 kr om året

Man kan nemt gøre så at beløbet ikke hedder 787 DKK om året, og ændre det til måske 159 kr om året, hvor det kun er domænet scootergrisen betaler.


Hvis der ønskes at lave en aftale, så kan i gøre det pr via mail: auto@fastsrv.dk

Vi har styr på web, spil, andre løsninget inden for hosting.

"Skriv scootergrisen & opslag i mailen når du kontakter os"
___


Jeg vil aldrig selv betale 787 kr om året, for et webhotel hos one.com, one.com er også en af de dyreste på markedet i dk :crazy:
Er hvad er så den skjulte pris ? er der Feks. reklamer og spam m.m ?

Intet skjult det går an på hvordan partnerskabet laves ofc, men tænker som en støtte det er da en god mulighed
Det er ikke noget der kommer mig ved, det er helt og holdent Scootergrisen der bestemmer hvad han vil med siden, jeg ved bare af erfaring, at man som regel ikke får noget gratis, der ligger som regel en sten gemt under madrassen ...
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 406
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af GYS »

Jeg vil aldrig selv betale 787 kr om året, for et webhotel hos one.com, one.com er også en af de dyreste på markedet i dk
Der findes billigere webhoteller, men mange er steget i pris, og spørgsmålet er om de billige holder prisen eller den også går op.

Nordic way koster 29 kr. om måneden. Og de har ganske gode anmeldelser på trustpilot. Samtidigt er det en dansk virksomhed. Men, vi ved jo ikke om de holder prisen. De har i flere år haft en smule underskud, men de betaler jo så ikke skat.

One.com og Simply.com er begge udenlandsk ejet, og en del af fortjenesten sendes til ejerne i udlandet. Så det kan måske være årsagen til de højere priser.

Jeg bruger selv simply, og det bliver jeg ved nogen år endnu - for jeg betalte 10 år frem, for nogle år siden.
Brugeravatar
Ze0xr
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9. juli 2023 18:59
Scootere: niu mqi+ sport
PGO Hot 50 - Stel racer
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Ze0xr »

GYS skrev: 10. juli 2023 23:50
Jeg vil aldrig selv betale 787 kr om året, for et webhotel hos one.com, one.com er også en af de dyreste på markedet i dk
Der findes billigere webhoteller, men mange er steget i pris, og spørgsmålet er om de billige holder prisen eller den også går op.

Nordic way koster 29 kr. om måneden. Og de har ganske gode anmeldelser på trustpilot. Samtidigt er det en dansk virksomhed. Men, vi ved jo ikke om de holder prisen. De har i flere år haft en smule underskud, men de betaler jo så ikke skat.

One.com og Simply.com er begge udenlandsk ejet, og en del af fortjenesten sendes til ejerne i udlandet. Så det kan måske være årsagen til de højere priser.

Jeg bruger selv simply, og det bliver jeg ved nogen år endnu - for jeg betalte 10 år frem, for nogle år siden.

Sandt sandt, altså f.eks Simply er fint nok, dog har de ikke den største sikkerhed imod f.eks ddos attack, derfor skal man have cloudflare som dns server, men ellers virker de fine nok
Besvar