Nummer 1 på chart.dk

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
---
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 268
Tilmeldt: 28. april 2011 22:51

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af --- »

scootergrisen skrev:Hvis jeg nu lavede sådan en regl med start-med-stor og slut-med-punktum så kunne jeg jo sidde og bruge/spilde en masse tid på det.
Så syntes jeg hellere jeg vil bruges tiden på at lave nogen fedt på hjemmesiden.

Synes det er fint som det er nu. Fortsæt du bare med det. ;)

Ingen grund til at spille tid på det andet pjat. Det forstyrrer mere.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Hvis jeg nu lavede sådan en regl med start-med-stor og slut-med-punktum så kunne jeg jo sidde og bruge/spilde en masse tid på det.
Så syntes jeg hellere jeg vil bruges tiden på at lave nogen fedt på hjemmesiden.

Ja, det bestemmer du jo heldigvis selv. :) Og fred være med det.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

Barden skrev:
scootergrisen skrev:Hvis jeg nu lavede sådan en regl med start-med-stor og slut-med-punktum så kunne jeg jo sidde og bruge/spilde en masse tid på det.
Så syntes jeg hellere jeg vil bruges tiden på at lave nogen fedt på hjemmesiden.
Ingen grund til at spille tid på det andet pjat. Det forstyrrer mere.
Pjat og pjat. Prøv at skrive det til chefen på BS :mrgreen: . Og der findes sikkert mange sider der ingen regler har (som f.eks Scootergrisen) og det er jo så deres problem ;).
---
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 268
Tilmeldt: 28. april 2011 22:51

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af --- »

Jps skrev:
{...} Og der findes sikkert mange sider der ingen regler har (som f.eks Scootergrisen) og det er jo så deres problem ;).
Du bliver bare ved hva´.

Det piner dig der "ingen regler er", du bliver ved med at påpege det.

Må jeg anbefale dig BS.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

Barden skrev:
Jps skrev:
{...} Og der findes sikkert mange sider der ingen regler har (som f.eks Scootergrisen) og det er jo så deres problem ;).
Du bliver bare ved hva´.

Det piner dig der "ingen regler er", du bliver ved med at påpege det.

Må jeg anbefale dig BS.
Piner mig?? Næh ikke en disse. Og ja det må du gerne, men jeg tillader mig altså også at skrive her på Scootergrisen ;).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg har lavet i nyt emne hvor vi kan snakke om eventuelle regler, forslag til nye regler og sådan : http://scootergrisen.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=932
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Øv så har chart counteren ikke virket ordentligt Lørdag og Søndag så der er en masse besøg den ikke har talt med. :weeping:
chart.png
chart.png (28.3 KiB) Vist 6693 gange
Ville ellers gerne se den op på 1000 besøg i gennemsnit på en uge.
Brugeravatar
Baddi
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 320
Tilmeldt: 28. april 2012 17:28
Scootere: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning
Geografisk sted: Fyn

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Baddi »

Det går jo pisse godt med at blive på 1. pladsen, men det er der jo heller ikke noget at sige til, når scootergrisen.dk er landets (måske verdens?) bedste opslagsværk om scootere og samtidig har et forum, hvor der så er to-vejs kommunikation ;)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Takker.
Jeg ville gerne have den op på 1000 besøg i gennemsnit men det ligger gerne lige omkring de 900.
Bliver nok nød til at lave noget mere spændende som folk vil have før den komme op over 1000 besøg i gennemsnit.
Satser lidt på at der er andre der syntes det er spændende at lave video mens man køre på scooter også kunne lave noget spændende ud af det.
Brugeravatar
Baddi
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 320
Tilmeldt: 28. april 2012 17:28
Scootere: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning
Geografisk sted: Fyn

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Baddi »

Jeg tror nu det bliver svært at få den længere op, hvis folk ikke føler at de har behov for sådan en side. Man kunne selvfølgelig lave noget underholdning på siden, så folk ikke kun kommer herind for at blive hjulpet med problemer og læse om teknik, men så kommer det jo hurtigt til at handle om en hel masse andet end det gør nu. :D
Besvar