Nummer 1 på chart.dk

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

Barden skrev:Ja, det er en skøn hjemmeside. Det er også den jeg vil støtte mest fremover. ;)

Dejlig afslappet atmosfære, og ikke en masse regel rytteri, som er ødelæggende for en hjemmeside.
Dvs. du er utilfreds med BS, fordi der er regler der skal overholdes? Jeg har så den mening, at der mangler regler her på "Grisen" ;).
---
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 268
Tilmeldt: 28. april 2011 22:51

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af --- »

Jps skrev:
Barden skrev:Ja, det er en skøn hjemmeside. Det er også den jeg vil støtte mest fremover. ;)

Dejlig afslappet atmosfære, og ikke en masse regel rytteri, som er ødelæggende for en hjemmeside.
Dvs. du er utilfreds med BS, fordi der er regler der skal overholdes? Jeg har så den mening, at der mangler regler her på "Grisen" ;).

Der er lige nøjagtig de regler her på Scootergrisen som jeg ønsker mig. Dvs. afslappet.

Nu skal jeg lige sige dig en ting, de røde sætninger og bogstaver ødelægger mere end folk der ikke starter med stort, og gud fri mig vel ved punktummer også. ;)

Men nok om døende B-S. Det her er Scootergrisen.dk
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

Reglerne på BS er til for at blive overholdt, derfor er man nødt til at rette ind ;).Desuden har man vel lært i skolen at der skal startes med stort, også efter punktum (jeg har ihvertfald). Og ja, nok om BS. :D.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Fantastisk samling af information om scootere, og holdt i en dejlig afslappet "helt nede på jorden" stil.
Ja, selv "ledelsen" ligger og kravler rundt om scooteren og roder og filmer. Siden emmer bare af ren scooterglæde.
Jeg var solgt på stedet, og har så kunne opdatere min gamle "puck Maxi viden" i stor stil!
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

Kymconørden skrev:Fantastisk samling af information om scootere, og holdt i en dejlig afslappet "helt nede på jorden" stil.
Ja, selv "ledelsen" ligger og kravler rundt om scooteren og roder og filmer. Siden emmer bare af ren scooterglæde.
Jeg var solgt på stedet, og har så kunne opdatere min gamle "puck Maxi viden" i stor stil!

Ja scootergrisen har lavet et kæmpearbejde med at indsamle informationer af enhver art, vedr. knallerter/scootere. Hatten af for det :D.
Brugeravatar
Janton
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 139
Tilmeldt: 23. januar 2011 11:27
Scootere: Sym Jet Euro x50
1000 Km og første service 27/06-2012
2300 Km 18/09-2012
2900 Km 8/11-2012
3100 Km og andet Service 16/11-2012
3500 Km 3/1-2013
4400 Km 9/3-2013
4800 Km 5/5-2013
5400 Km 3/6-2013

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Janton »

Scooter gris, du holder bare fast i den måde du driver denne side på, sgu forlangt ude at vis en der ordblind, eller dårligt stavende, konstant skal gøres opmærksom på det, vis vi andre bare forstår hvad vedkommende skriver.
Denne side er klart den bedste, og antal besøg vidner om det, så ingen grund til at lave om på noget
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Super mange tak for de rosende ord :love:
Det sådan noget der gør at man får lyst til at blive ved.

Og ja der er forskellige meninger om regler og hvor streng man skal være.
Jeg syntes det er fint hvis folk skriver om hvad de syntes og sådan for ligesom at høre om der er behov for regler.

Jeg er dog ikke den store fan af regler.
Jeg har det jo med at blive smidt ud diverse steder fordi jeg ikke lige skriver som folk kan lide og sådan.

Personligt syntes jeg for eksempel at det er godt at holde sig til emnet.
Altså hvis der er en bruger der opretter et nyt emne om sin scooter også lidt senere der kommer nogen andre og begynder at snakke om videofilm så syntes jeg det er bedre hvis de opretter et nyt emne om videofilm også kan man snakke om videofilm der.
Fordi for eksempel på usenet/nyhedsgrupper der skriver jeg om HTML blandt andet og der sker det tit at et emne bliver afsporet og kommer til at handle om noget helt andet også er det svært at finde rundt i emnet.

Men ved ikke om jeg vil lave en regel om det, jeg syntes bare det er godt at holde sig til emnet det syntes jeg virker bedst også kan man jo oprette et nyt emne hvis man vil snakke om noget andet.

Nu er der jo heller ikke så mange brugere her men hvis det var scootergalleri hvor jeg går ud fra de har rigtig mange brugere så er der sikkert nok brug for nogen regler og flere folk der holder styr på det hele.



Angående billig-scooter.dk og start med stort bogstav reglen så ville jeg nok lave det om sådan at admin sendte en privatbesked til brugeren om at starte med stort og link til reglerne og hvordan man rette indlæget, i stedet for at lave røde bogstaver og forstyrre emnet med regelsnak.
Der står jo så tit det samme at når man ser det så tænker man "åh nej ikke igen".
Sender man en privatbesked forstyrre det ikke emnet og brugerne for stadig afvide at de skal rette det.
Men det må folk der lave en hjemmeside jo selvom hvordan det skal forgår, det bare men mening.

Og jo meget godt at der er flere steder at vælge imellem så kan man se hvad der passer bedst til en selv.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:

Angående billig-scooter.dk og start med stort bogstav reglen så ville jeg nok lave det om sådan at admin sendte en privatbesked til brugeren om at starte med stort og link til reglerne og hvordan man rette indlæget, i stedet for at lave røde bogstaver og forstyrre emnet med regelsnak.Der står jo så tit det samme at når man ser det så tænker man "åh nej ikke igen".
Sender man en privatbesked forstyrre det ikke emnet og brugerne for stadig afvide at de skal rette det.Men det må folk der lave en hjemmeside jo selvom hvordan det skal forgår, det bare men mening.

Og jo meget godt at der er flere steder at vælge imellem så kan man se hvad der passer bedst til en selv.
Er prøvet hundredevis af gange, uden nogen særlig effekt. Derfor de røde bogstaver. Og jeg skal da gøre dig opmærksom på, at en nu afdød admin, skrev meget mere i indlæggene om at rette ind, end de nuværende moderatorer. Og det er jo sidens ejer, der har bestemt reglerne, som skal overholdes. At man er ordblind eller bare ikke kan stave, er ingen hindring for at kunne starte med stort, eller afslutte sætninger med punktum.

Men igen scootergrisen er jo din side og du bestemmer reglerne (som ikke eksisterer), her på siden. Men som det mindste, burde du indføre en regel om, at der skal startes med stort og afslutte sætninger med punktum.

Ikke mere om BS og regler :).

Din side er nr. 1 på min liste, hvad angår oplysninger om næsten alt, omkring knallerter. Den ros skal du ha'.
Billede
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Jps skrev:Men som det mindste, burde du indføre en regel om, at der skal startes med stort og afslutte sætninger med punktum.
Kære Jps.
Vi har bemærket en alvorlig fejl i din tekst. Der mangler et S efter "afslutte".
Da vi ikke tolererer stave/tastefejl, beder vi dig straks rette fejlen eller dit indlæg vil blive slettet.

MVH
Moderatoren. ;)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hvis jeg nu lavede sådan en regl med start-med-stor og slut-med-punktum så kunne jeg jo sidde og bruge/spilde en masse tid på det.
Så syntes jeg hellere jeg vil bruges tiden på at lave nogen fedt på hjemmesiden.
Besvar