Nummer 1 på chart.dk

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Ja det ville da ikke gøre noget hvis der var lidt flere som skrev.
Der er så en del der skriver til mig på e-mail istedet for herinde.

Ved ik lige hvad der skal til få at der er flere som har lyst til at skrive herinde.
Har du nogen forslag JPS ?

Desværre ikke. Du kan jo bare se på SK, hvordan det ser ud der, trods flere tiltag gennem de år, siden har eksisteret. Den er mere end død nu. :(
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Jps »

kina skrev:Nej du gør det godt og er en personlig interesse . Det skal ikke vær en kamp om hvem der de bedst.
Det er jo fint for os bruger at der er flere muligheder.
Ja, men jo flere brugere, jo flere inputs får man til løsning af eventuelle problemer med sit køretøj ;).
Brugeravatar
Mgb67
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 8
Tilmeldt: 17. februar 2011 18:06
Scootere: Italjet fra 1997
Geografisk sted: Amager
Kontakt:

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Mgb67 »

scootergrisen skrev:Ja det ville da ikke gøre noget hvis der var lidt flere som skrev.
Der er så en del der skriver til mig på e-mail istedet for herinde.

Ved ik lige hvad der skal til få at der er flere som har lyst til at skrive herinde.
Har du nogen forslag JPS ?
Det jeg har opdaget på Sk, er at folk for det meste ikke melder sig til for at tale eller lave indlæg. De melder sig typisk ind for at rippe et eller andet de ikke kan få fat i uden at være medlem. Der er også dem der melder sig ind for kun at poste et enkelt spørgsmål, for derefter at forsvinde for altid. Det er meget få i procent, der vælger at skrive og være aktive over en længere periode. Jeg kommer også på andre ikke 2hjuls relaterede forums, og der er trenden den samme. Umiddelbart ser man rigtigt mange indlæg, men så har de også flere tusinde medlemmer. Igen er den skrivende procentdel lav, men når der er mange nok, så batter det i sidste ende. Ergo er et stort antal medlemmer sagen, så bare rolig, du skal nok få din forøvrigt fede side op i gear :-) Flot at den ligger nummer 1 :-)

Jeg kunne dog godt se foraet peppet lidt op for at tiltrække de få skrivende brugere. Måske nogle underindelinger i emner? Som det er nu, så kan man skrive 1 sted om sin scooter, og det bliver let noget rod når indlæggene kommer op i antal..

Jps: ja, Sk døde, men i var altså også et par stykker der gjorde jeres til at hive det i døden. Jeg forstår stadigvæk ikke at du solgte foraet til en "udenforstående"? Jeg har intet imod sidewind, men han er ikke just den der får hjulene til at rulle. Jeg hænger stadigvæk på derinde, men kun som nødhjælp hvis der skulle opstå problemer med siden. Derudover smider jeg meget på poster ind, bare for at der sker lidt.
Hvis jeg selv kunne have overtaget siden som min egen, så enten havde jeg lukket den :-D , eller også havde jeg gået et gear op for at prøve at lokke flere til. Jeg ville muligvis også have lavet flere ikke 2hjulerrelaterede ting på siden, ligesom SG har lidt PHP på sin side osv..

En af de store fejl der blev begået på Sk, er at der var for mange der blandede sig i indhold og form. Jeg har nu lært, at ledesen skal have en vis afstand til medlemmerne, da der meget lidt kan gå koks i den på den anden måde. Der var ikke det der var galt, uanset hvad man lavede for at gøre brugerne glade. Næ SG.. Hvis du vil have nogenlunde kontrol med din hjemmeside, så involver meget få personer i projektet, og sørg for at de har præcis den samme kongstanke med siden som du har :-)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg har prøvet at tilføje underforum/underkategorier fordi der var nogen som forslog det.
Jeg lavede et kategori for guides. Men der var ikke nogen der skrev noget.
Så jeg syns jeg vil vente med at oprette underforum før der er blevet skrevet en del omkring et bestemt emne til at der er noget at putte i det underforum.

Jeg kan godt se ideer med flere underforum men jeg syns bare ikke det er nødvendigt endnu.
Men hvis du har nogen andre forslag så kom bare.

I starten da jeg lavede forummet prøvede jeg at installer arcade (spil) og gallery og andre smarte ting men det endte med jeg fuckede det op og blev nød til at slette det hele og starte forfra. Også syns jeg det er vigtigere at forummets virker og end at der er en masse smarte funktioner.
Brugeravatar
Mgb67
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 8
Tilmeldt: 17. februar 2011 18:06
Scootere: Italjet fra 1997
Geografisk sted: Amager
Kontakt:

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Mgb67 »

scootergrisen skrev:Jeg har prøvet at tilføje underforum/underkategorier fordi der var nogen som forslog det.
Jeg lavede et kategori for guides. Men der var ikke nogen der skrev noget.
Så jeg syns jeg vil vente med at oprette underforum før der er blevet skrevet en del omkring et bestemt emne til at der er noget at putte i det underforum.

Jeg kan godt se ideer med flere underforum men jeg syns bare ikke det er nødvendigt endnu.
Men hvis du har nogen andre forslag så kom bare.

I starten da jeg lavede forummet prøvede jeg at installer arcade (spil) og gallery og andre smarte ting men det endte med jeg fuckede det op og blev nød til at slette det hele og starte forfra. Også syns jeg det er vigtigere at forummets virker og end at der er en masse smarte funktioner.
Jeg kan sagtens se ideen i et lean forum. Det er overskueligt og man skal ikke lede efter tingene. Da jeg i sin tid installerede arcade osv. på Sk, var det virkelig også med hjertet siddende i halsen :shock: Jeg har af bitter erfaring lavet mig et system, der gør at jeg altid kan gå tilbage til mit udgangspunkt hvis jeg skulle komme til at fuc.. noget op. Det er noget rod at installere plugins i phpBB, og jeg fatter ikke at det skal være så svært? I wordpress installerer man bare plugins via et Admin panel, og så kører det. I phpBB skal man ned i selve koden og fjerne og gøre ved. Ikke noget at sige til at det ofte går galt..

Det eneste sted jeg ligesom kan se du kan gøre mere for brugeren, er i forummet. Du har ikke rigtigt andre steder hvor du kan interagere. Så selvom du ikke er meget for det, så tror jeg at det er i forum delen (evt.chat) at du kan hente mere input fra brugeren. Dine sider udenfor forummet er suveræne, og der kan jeg ikke sætte en finger på noget. Måske skulle du bare køre linien som du gør nu, og sørge for hele tiden at lægge nyt til. Det ser jo ud til at virke :-)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja der er da mange der skrive de er glade for hjemmeside og har lært meget.
Jeg har prøvet med en chat men syns ikke rigtig det fungerede så godt men hvis nu man lige sidder med et problem man gerne vil have en hurtig løsning på så er det da smart med en chat men ja måske det kommer.
Men det kunne da være smart hvis nu folk havde en bærbar computer også kunne stå ude ved deres scooter med et problem og skrive på chatten og få råd til hvordan man løser det sådan direkte istedet for at vente flere dage på der er nogen som svare.... men okay det kræver jo så der er nogen på chatten.

Jeg syns heller ik det virker så godt med at installer plugins eller moduler eller hvad det hedder i PHPBB.
Der var noget autoinstallations noget jeg prøvede så man ikke skulle manuelt ind og rette i koden men det virkede heller ikke så godt.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

De sidste dage (5. til 9. August 2012) er besøgstallene steget en del og nu siger chart.dk 900 besøg om dagen hvilket vist er udregnet som gennemsnit i de sidste 7 dage.

7. 8. og 9. har har haft over 1000 besøg per dag hvilket er første gang jeg har set det. :love:
10_08_2012_chartdk.png
10_08_2012_chartdk.png (39.78 KiB) Vist 6963 gange
:party: Hurra
Brugeravatar
Katana
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 458
Tilmeldt: 28. september 2011 01:24
Scootere: 2015 Honda Vision NSC50WH 4T - Sort.
Geografisk sted: Randers

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Katana »

Din hjemmeside er den eneste knallert/scooter relateret der har fremgang. BS er i en sørgelig stand, og selv SG har tilbagegang.
Se hvordan de sidste 90 dage er forløbet hos Scootergrisen, Billig-scooter og scootergalleri. Alle data er fra http://www.urlspion.dk

Scootergrisen.
scootergrisen.jpg
scootergrisen.jpg (73.94 KiB) Vist 6961 gange
Billig-scooter.
billig-scooter.jpg
billig-scooter.jpg (78.02 KiB) Vist 6961 gange
Scootergalleri.
scootergalleri.jpg
scootergalleri.jpg (68.22 KiB) Vist 6961 gange
Brugeravatar
Janton
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 139
Tilmeldt: 23. januar 2011 11:27
Scootere: Sym Jet Euro x50
1000 Km og første service 27/06-2012
2300 Km 18/09-2012
2900 Km 8/11-2012
3100 Km og andet Service 16/11-2012
3500 Km 3/1-2013
4400 Km 9/3-2013
4800 Km 5/5-2013
5400 Km 3/6-2013

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af Janton »

Jeg synes at denne hjemmeside er kanon, bruger kun denne side, har dog luret de andre af også, men bidt mig fast på denne side. Den har det jeg har brug for.
---
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 268
Tilmeldt: 28. april 2011 22:51

Re: Nummer 1 på chart.dk

Ulæst indlæg af --- »

Ja, det er en skøn hjemmeside. Det er også den jeg vil støtte mest fremover. ;)

Dejlig afslappet atmosfære, og ikke en masse regel rytteri, som er ødelæggende for en hjemmeside.
Besvar