Avatar billeder væk

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg er kommet til at sætte alle brugeres avatar tilbage til den samme standard smiley.
Billede
Ups.

Så i skal endnu engang ind og vælge en ny avatar hvis i vil det.
I kan se hvordan man gør her : http://scootergrisen.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=212
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af Jps »

Fyyh, at skamme sig ,Scootergrisen :D.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Bliver nok ikke sidste gang jeg får fuckede noget op.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af Jps »

Ved godt det ikke er nemt at styre siden. Har selv prøvet det med min nu lukkede 2wheelerside.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Var det den her : http://www.2wheeler.dk ?
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Var det den her : http://www.2wheeler.dk ?
Jeps. :).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Lukkede du den fordi det var for svært ?
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Lukkede du den fordi det var for svært ?
Ja, der gik ged i opstillingen af diverse ting. Så gad jeg den ikke mere. Den nåede dog at eksistere, i ca. 5 år. Den anden side jeg startede op som først hed Scooter-touring og som nu hedder Scooterklubben, har jeg også opgivet. Her fik jeg dog hjælp af en god ven, til at holde den kørende. Siden har fået ny ejer, men min gode ven styrer stadig siden sammen med ham. Jeg er bare alm. medlem nu.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nå ok vidste ikke det var dig der havde lavet dem.
Jeg har prøvet at tilføje Arcade og Gallery mods'ne til mit forum fordi det meget sjov med nogen spil og sådan men så fuckede jeg det op på et tidpunkt og kunne ikke genskabe forummets indlæg fordi... ja jeg havde jo backups men det fuckede op alligevel så måtte slette det hele og starte forfra.
Så jeg holder mig fra at installer så meget på forummet for jeg syns det er vigtigere at det virker og folk kan skriver herinde end at det er smart med mange funktioner og sådan.
Nu kan du jo se at jeg bare skulle rette på tilladelserne så alle brugere selv kan skifte email adressen men så fik jeg valgt noget andet også endte jeg med at slette alle avatarne.
Det kan godt være lidt tungt at forstå PHPBB3 men det jo fedt når så det virker.
Før jeg havde forummet kunne folk jo kun skrive til mig også kunne jeg svare dem uden andre kunne se det og måske få gavn af infoen.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Avatar billeder væk

Ulæst indlæg af Jps »

Ja, jeg har nul og en skid forstand på PHPBB3, eller andet i den du'r. Det har/havde jeg andre til at lave for mig :D
Men ja, hellere en simpel men funktionsdygtig side, end en med en masse "krimskrams" på :D

Jeg overvejer dog at lave en side omhandlende PGO (mest Dr.Big). Men det skal så være på den absolut mest simple måde. Dvs. Ikke en side a' la' Scootergrisen, men bare en side hvor man kan se hvordan man reparere en Dr. big, når den driller. Måske med et kommentarfelt, men ellers en "nøgen side" :D Jeg ved godt vi snakkede om at jeg kunne smide diverse billeder ind her på Scootergrisen, med forklaringer om dit og dat på PGO, så det er alternativ 2 :D
Besvar