Genialk side, men med en lille tanke

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Arsukfjorden
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. december 2010 23:01
Scootere: Suzuki RMX - Ukendt årgang - let tunet

Genialk side, men med en lille tanke

Ulæst indlæg af Arsukfjorden »

Davs Scootergrisen.dk


Syntes det er en super fed side du/i har oppe og køre her. Jeg er efterhånden træt af Scootergalleri hårde falbede tone. Der er alt for mange der skal spille "jeg er bare så sej" og være direkte onde over for hinaden, samt at sproget + grammatiken er på et meget lavt niveau. Jeg sidder virkelig og græder når jeg forsøger at læse en 8 liniers tekst uden komma, punktummer eller nogen anden form for tegnsætning og med en sætning der er tæt på uforståelig. Så jeg håber på en mere sober stemning herinde:)
Desuden er Scootergalleri en pengemaskine og har ingen fremragende artikler, som Scootergrisen har.

Men jeg undre mig over valget af navnet på siden. Ikke at jeg skal kritisere, men jeg tror at manglen på aktivitet herinde er forbundet med navnet. De fleste som roder med scootere og knallertere er jo ofte unge, som alligevel skal vise en vis værdighed over for andre, og jeg tror at de hurtigt dømmer scootergrisen som værende "useriøs" eller på en helt anden bølgelængde end den de er vandt til. Og det er jo synd, for der er jo utrolig meget god informationer herinde. jeg er selv 17 og roder med knallert(jeg definere scooter som værende en maskine med slyngkobling og milliongear, hvilket min Suzuki RMX ikke har) Bare et tanke til hvorfor der ikke er så voldsomt meget aktivitet herinde.


Men super fed side med en masse lækre artikler!
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Genialk side, men med en lille tanke

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hej :wave:

Det kan da godt være der er nogen som betragter hjemmesiden mindre seriøst på grund af navnet.
Jeg har ikke set så mange kommentar om navnet endnu.

Men der er en som har skrevet...
Set bort fra det latterlige nick
Hos : http://honda-allroad.dk/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1885

Jeg betragter ikke mig selv som værende speciel seriøs og der er da også massere af fejl på hjemmeside og julepynt for tiden :)
Og det er måske også svært for nogen at tage en gris der køre scooter med nissehue på seriøst.
scootergrisenlogo_jul[1].jpg
scootergrisenlogo_jul[1].jpg (26.59 KiB) Vist 4766 gange
Hvis hjemmesiden var meget seriøs så ville den jo ikke være mig.

Men folk er da velkommen til at komme med noget seriøst indhold til hjemmesiden. Jeg har gjort det så godt jeg kan og det er jeg tilfreds med. Så retter jeg løbende på hjemmesiden når jeg finder ud af noget nyt eller finder ud af at det jeg har skrevet er forkert.

Jeg har aldrig været inden og skrive på scootergalleri men jeg har prøvet at oprette mig men da jeg fandt ud af det kostede penge så gad jeg ikke.
Jeg kan godt forstår at man kan blive træt af at læse når folk skriver dårligt til hinanden men måske mener de det ikke så alvorligt fordi jeg vil tro de fleste derinde er ret unge og unge mennesker bruge jo gerne ord de har hørt også mener de det måske ikke så alvorligt hvis de kalder en for idiot eller hvad de nu skriver.
Men jeg burde vel oprette mig derinde en dag. Det vel unfair at dømme scootergalleri når man aldrig har været logget ind selvom man jo godt kan se hvad folk skriver derinde.

Jeg er ikke den store fan af regler så derfor jeg har indtil videre ikke rigtig lavet nogen for forummet andet end jeg syns folk skal bruge deres fornuft.
Men jeg er altså ligeglad hvis der er nogen der mener at scootergrisen er et navn der ikke lever op til deres værdighed.
En ting er sikker. Lige meget hvordan man gør så vil man aldrig kunne gøre alle tilfredse.

Jeg bruger sjældent kommaer. Jeg ved ikke helt hvor de skal stå så jeg undlader bare at bruge dem så meget.
Jeg startede nok med at bruge ordet scooter nok fordi jeg selv har en scooter Kymco Super 8 med slyngkobling og variator også har jeg nok bare holdt fast i det ord primært. Nogen gange skriver jeg scooter om en model som vel egentligt er en knallert men de minder jo så meget om hinanden så folk kan vel godt forstå det alligevel. Håber jeg da.
Det vel også fordi næsten alle de modeller jeg har på hjemmesiden er scootere også det måske lettere at bruge et ord for dem alle selvom det måske så ikke er helt korrekt.
Men knallert det er jo nok et ældre mere brugt ord så burde måske bruge det noget mere. Det nok mere for nemhedens skyld at jeg mest skriver scooter.

Men kom endelig med forslag til hjemmesiden.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Genialk side, men med en lille tanke

Ulæst indlæg af Jps »

Hvis navnet på siden her holder de unge og useriøse knallert/scooterkørere væk ( SG*ere), er det fint med mig. Men jeg tilhører jo så også den ældre generation, på "plus 50" :D

Jeg synes dog at der mangler en simpel regel, og det er at man skal starte med stort bogstav ved en sætnings start plus efter punktum. Det samme gælder overskrift på indlæg. At man ikke kan finde ud af at sætte komma'er, er af mindre betydning. Og er man ordblind og staver som vinden blæser, betyder det heller ikke noget, bare man kan forstå hvad der er skrevet :D
Brugeravatar
MJENSEN
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 137
Tilmeldt: 13. april 2011 23:06
Scootere: Hooper one "45" årgang 2011

Re: Genialk side, men med en lille tanke

Ulæst indlæg af MJENSEN »

Jeg vil da nu sige at den her side er meget seriøs ift SG. Har haft profil derinde og trak mig tilbage efter et år.
Besvar