ting jeg syntes mangler

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
speed-bade
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8. november 2010 22:35
Scootere: peugeot speedfight 2
ktm foxi
puch maxi
suzuki smx
Kontakt:

ting jeg syntes mangler

Ulæst indlæg af speed-bade »

hej jeg er ny herinde og bruger normalt scootergalleri.dk faldt over denne hjemmeside ved en fejl men blev bidt af den hehe

ting jeg syntes mangler på hjemmesiden

1 noget mere om to takts scootere :D
2 mere om tun (er jeg i gang med at lave) :D
3 styling altså et forum der kun skriver om hvordan man kan gøre sin scooter federe :ugeek:
4 et sted hvor man kan oprette sine scootere med billed og tekst (ved ikke om i kender hjemmesiden scootergalleri.dk http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v ... ?ID=262155 ) men noget i den stil :D

vis der er noget af dette der allerede er her så må i undskylde :silent: :oops:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: ting jeg syntes mangler

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det super hvis du gider skrive noget om 2 takt og tuning og styling.

Det eneste som der findes i forvejen af det du skriver er det med et sted at oprette sin scooter med billed og tekst. Det kan du gøre her i forummet under Dig og din scooter
Så kan du også tilføjet nyt hvis du laver om på din scooter. Det var i hvertfald sådan jeg havde tænkt mig man kunne gøre. Jeg har skrevet der når jeg har købt nogle nye reservedele sådan at andre kan følge med i hvad der sker ved ens scooter. Altså ligesom om man har sin egen side.

Indtil videre kan man skrive om styling under "Snak om scootere" også opretter jeg underforum når der er en del som skriver om det. Altså når der er et behov for det eller hvad man skal sige.
Jeg har lige oprettet et "Guider (How to's)" forum da der var en som ville have det men jeg syns det bedst at vente lidt med at oprette underforum før der faktiskt er nogen som skriver om det. Men det nogen gode ider allesammen. Så skriv endelig løs :)
Besvar