Køretøjs priser på hjemmesiden

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Køretøjs priser på hjemmesiden

Ulæst indlæg af scootergrisen »

På hjemmesiden står Pris ved de forskellige modeller.
Det er en pris jeg har set modellen til. Også kan der står 8000 - 12000 hvor det betyder at 8000 er det laveste jeg har set og 12000 er det højeste jeg har set.

Men nu er der så en som skrev om jeg ikke ville slette en pris fordi det kun var nogle røgskadede modeller og at det forvirrer forhandlerne når de får en vejledende pris hos importøren og der så står en billigere pris her på hjemmesiden.

Så hvad syntes i der skal stå ?

Skal jeg kun skrive de vejlednende udsalgs priser som importøren forslå til forhandlerne eller hvad ?
Det vil jo så nok betyde at der ikke vil stå pris ved så mange af modellerne.
Brugeravatar
LM-Scootershop.dk
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. august 2014 20:52

Re: Køretøjs priser på hjemmesiden

Ulæst indlæg af LM-Scootershop.dk »

Hvis du skriver en pris der er meget lavere end den oprindelige pris, bør du skrive evt. kampagnepris, så det ikke bliver misforstået.

Jeg tror mange bruger denne side, når de skal købe scooter eller motard, samtidig kigger de også på den pris der bliver skrevet, og ser de så en meget lav pris, kan de ikke efterflg. forstå, hvis den ikke findes til prisen.
Kunderne kontakter evt. forhandleren for at høre på den pågældende model, de spørger herefter, hvorfor den er så dyr, når man på scootergrisen's webside kan se den er blevet solgt til meget lavere pris, men på siden fremgår det ikke, hvorfor den er solgt til denne lave pris.
Derfor synes jeg ikke man skal medtage ekstreme lave priser, da det giver et forkert billed af virkeligheden.
Besvar