Bedste og dårligste sider

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg ku godt tænke mig at vide hvilken sider på hjemmesiden i syns der er rigtig gode og hvilke der er dårlige.
Personligt er jeg ret stolt af sider som Karburator, Galleri, Begrænsninger og Transmission.
Brugeravatar
runewæhrens
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 13
Tilmeldt: 7. september 2010 20:06

Re: Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af runewæhrens »

jeg syns osse at altsamme var gode men kunne du osse skrive noge om udestødning og hvad den gøre for en 4tarkt
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af scootergrisen »

runewæhrens skrev:jeg syns osse at altsamme var gode men kunne du osse skrive noge om udestødning og hvad den gøre for en 4tarkt
Har du set denne side ? : http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... udstodning
Eller var det noget andet du mente ?
Brugeravatar
resderra
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. juni 2010 23:43
Scootere: kymco super 8 4t 50cc

Re: Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af resderra »

Det kunne være fint at ha et sted at smide sine how to' s, lige forumet snak om scootere men så med navnet how to.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af scootergrisen »

resderra skrev:Det kunne være fint at ha et sted at smide sine how to' s, lige forumet snak om scootere men så med navnet how to.
Jeg har oprettet et under forum i "Snak om scootere" også kan vi se om det virker.
Hvis i har nogle forslag til navnet så skriv bare. Jeg har kaldet det "Guider (how to's) indtil videre.
Brugeravatar
resderra
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. juni 2010 23:43
Scootere: kymco super 8 4t 50cc

Re: Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af resderra »

Nu har jeg ende nu et forslag det ville være smart at ha et sted hvor man kan se hvordan man uploadr billider, til forumet en slags how to ,da jeg ikke har en anelse af hvordan ? Det skal gøres
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af scootergrisen »

resderra skrev:Nu har jeg ende nu et forslag det ville være smart at ha et sted hvor man kan se hvordan man uploadr billider, til forumet en slags how to ,da jeg ikke har en anelse af hvordan ? Det skal gøres
Det var da en meget god ide.
Jeg har tilføjet det i Snak om forummet.
Brugeravatar
MJENSEN
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 137
Tilmeldt: 13. april 2011 23:06
Scootere: Hooper one "45" årgang 2011

Re: Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af MJENSEN »

De er faktiisk alle gode.

MEN der mangler til gengæld efter min mening noget.

En liste over hvor begrænsningerne sidder på div scootere.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Bedste og dårligste sider

Ulæst indlæg af scootergrisen »

MJENSEN skrev:De er faktiisk alle gode.

MEN der mangler til gengæld efter min mening noget.

En liste over hvor begrænsningerne sidder på div scootere.
Jeg har valgt istedet for at lave 1 side med en liste over alle scootere og deres begrænsninger så har jeg skrevet begrænsningerne på scooterens side nederst.

Hvis du kigger på Aprilia Sportcity One for eksempel så kan du nederst se at der står noget om begrænsninger :
http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... ortcityone
Men ved Aprilia Scarabeo står der ikke noget fordi der kender jeg ikke til nogen begrænsninger.

Og det er så meningen at der både skal stå begrænsningerne for 25, 30 og 45 km/t fordi der kan være forskel.

Der er nogen af scooterene som har info om begrænsninger men der er også mange som ikke har fordi jeg har ikke mulighed for at checke det selv så jeg er lidt afhængig af at der er nogen brugere som gider skriver til mig at deres scooter har den og den begrænsning.
Besvar