At få folk til at skrive i forummet fremfor direkte til mig

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

At få folk til at skrive i forummet fremfor direkte til mig

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der er mange der skriver direkte til mig på email om diverse spørgsmål de har om scootere.

Det er jo også fint men tænker det ville være bedre hvis det blev skrevet her i forummet så flere kunne få glæde af spørgsmålet og svaret og flere kunne være med til at svare.

Plus at en del af spørgsmålene går igen og af og til kan jeg ikke svare tilbage på grund af forkert email adresse.

Så har i en god ide til at få folk til at skrive i forummet ?

Jeg kan selvfølgelig bare fjerne kontakt formularen og min email adresse men det jo også godt og have de muligheder.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: At få folk til at skrive i forummet fremfor direkte til

Ulæst indlæg af Kymconørden »

scootergrisen skrev:Jeg kan selvfølgelig bare fjerne kontakt formularen og min email adresse..
Det ville være ret drastisk, og det er altid go service at kunne komme i kontakt med manden bag siden :thumbup:
Men der kunne møbleres lidt rundt, så der evt flere steder står "spørg/kontakt forummet" end "spørg/kontakt mig".
At muligheden "forummet" nævnes mere. Det ville måske flytte nogle spørgere derhen?
Brugeravatar
KinaScooter
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 11
Tilmeldt: 12. april 2014 15:21
Scootere: Kina HT50QT-36 Nordia M5

Re: At få folk til at skrive i forummet fremfor direkte til

Ulæst indlæg af KinaScooter »

Hej Scootergris,
Tak for en god hjemmeside som jeg er sikker på mange har glæde af ikke mindst de erfaringer som erfarne scooterbruger har.
En måde at afhjælpe dit problem med direkte henvendelser kunne være at forklare de symboler som vises lige under forum.
Jeg er godt nok ikke så erfaren med sitet her - men det kunne være en ide at når man kører musen hen over symbolerne så popper der en forklaring op på havd de betyder.
Du kunne også overveje at opfordre til at man skriver i foraet når man har tekniske problemer eller andre ting som man ønsker at rejse eller drøfte - og så kan dem som synes de har noget at byde ind med så skrive kommentar eller indlæg.
Det er iøvrigt en super hjemmeside som jeg tror gavner og hjælper mange med problemer med deres scootere så tak for det.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: At få folk til at skrive i forummet fremfor direkte til

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det er ikke et problem at folk skriver direkte til mig jeg tænker bare flere kunne få glæde af det hvis de skrev i forummet.

Hvilke symboler mener du ?

Jeg prøver og rette lidt på hjemmesiden og opfordre til at folk spørger i forummet.
Men kom bare med forslag hvis i har nogle ideer.
Besvar