At slette sin brugerkonto selv

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11162
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

At slette sin brugerkonto selv

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg fandt for kort tid ud af at man ikke selv kan slette sin bruger eller er det bare mig der ikke kan finde den funktion i forummet ?

Det lader ikke til at være en funktion der er indbygget i forummet som standard men jeg læste så lidt om at der er lavet en udviddelse som kan gøre det.

Er det noget i syntes der mangler ?

Problemer med at bruge udviddelser til forummet er at det giver problemer hver gang forummet skal opdateres fordi så skal udviddelserne også opdateres.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: At slette sin brugerkonto selv

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Det er vel altid god stil at give sine "kunder" en nem mulighed for at finde døren ud igen. "Her kommer du ind, her kommer du ud". Og det er der jo allerede rig mulighed for på siden med felterne "skriv til mig" "kontakt" osv. Skriver man ikke bare til dig: Tak for denne gang, gider du lige slette "børge"? Iøvrigt er det jo en funktion ingen på Grisen vil bruge noglesinde alligevel........ :lol:
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: At slette sin brugerkonto selv

Ulæst indlæg af Jps »

Sådan en mulighed har jeg savnet på flere af de fora'er jeg har været bruger på. Man kan i nogle tilfælde få admin til at lukke sin konto. Jeg har f.eks lige bedt en admin om at lukke ned for min bruger, på Puchvenner.dk. Jeg har ikke brug for siden mere, da Puch'en er solgt.
Besvar