Facebook - er det ikke ved at være på tide

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Jo selvfølgelig er det da det det koster ikke noget. Meningen skulle selvfølgelig være at folk kunne dele de der mere spontane scooteroplevelser med folk og så skulle det være en platform for arrangementer. Forummet er godt lige nu fordi de gode skribenter er loyale - men det ser også ud til at der er mange sjove billeder som bliver bedre projiceret der.

Jeg tror ikke jeg behøver at forklare hvad facebook er, så efterhånden mere et hvorfor ikke. Det kunne evt være som en gruppe hvor man også kan loade filer op. Det som jeg synes er godt er at forummet er så fantastisk godt efterhånden ikke mindst pga. dine (og andres) begavede indlæg. man ville aldrig spørge om type ruller man skulle bruge til sin scooter på facebook, da svarene går til i bunden af billedet.

Jeg er selv administrator på nogle sider og har kun gode erfaringer. Du kan så evt tænke over hvordan du ville integrere facebook på hjemmesiden. Det er ikke alt jeg synes er lige godt.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hvad skulle der så laves ved hjemmesiden som ville være smart som man ikke kan nu ?

Men kan jo gøre have en side på facebook hvor man skriver diverse ting og har billeder og sådan også skrive linket herinde.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Det kan man godt. det jeg tænker på er de såkaldte social plugins http://developers.facebook.com/docs/plugins/.

Facebook er efter min mening bedre til dine billeder fra gaden, bedre til videoerne specielt den hvor du møder ordensmagten, bedre til det du kalder snak om alt muligt andet, bedre til at folk kan lave arrangementer med scooter som omdrejningspunkt.

Bedre til at folk som ikke har en scooter finder vej til din side, fordi de her kan få alt det back-up de har brug for til tage springet.

Men som sagt...det er ved at være lidt mærkeligt at der ikke findes én. Hvis du ikke selv ved hvordan facebook interagerer med hjemmeside og omvendt så gider jeg slet ikke at holde foredrag om det. Jeg føler lidt at det der foregår her er detaljerne - de veldokumenterede tips mens en facebook-side: Hej jeg er en pige på sytten år som er i tvivl om jeg have kørekort og ved iøvrigt ikke hvilken scooter jeg skal vælge? Noget i den stil.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Skal man være bruger på facebook for at have like funktionen så man kan stemme ?
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

jaa, bare opret dig som scootergrisen med din mail hvis du ikke gider det der offentlighedspjat der, Jeg har selv kørt under kunstnernavn i fire år til jeg ikke længere gad det. Der blev jeg til gengæld frækkere og frækkere for hver dag der gik. Hold kæft - en facebook-analfabet. Jamen jeg hjælper gerne med spørgsmål - man kan jo ikke gå og holde øje med alt her i livet...
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3546
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af Jps »

Facebook er r** og nøgler, intetsigende og ja jeg kunne blive ved med skældsord om den. Jeg var bruger på den i 14 dage, det var nok til mig. Magen til roderi, skal man lede længe efter. Siden er totalt tåbelig stillet op efter min mening.

Næh, så hellere scootergrisen naturel :D.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Som sagt er du svær at flytte, men du ender bare med at brænde inde i dit luksusparadis fordi at tingene her ikke ændrer sig så meget andet end når der er én hvis scooter ikke gider at starte.
Facebook har du intet at frygte når du er så god til sproget. Du behøver jo ikke at søge venner. jeg tror lige jeg vil se hvad der findes af sider...
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Hold kæft der er jo ikke noget og slet ikke nogen som handler om reparation og pleje. jeg tror selv jeg åbner en side og så linker jeg til dine fine artikler...
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Sjovt det ser ud til der allerede er 8 der har trykket "Like" selvom jeg aldrig har haft en "Like" knap på hjemmesiden så man kan åbenbart godt stemme på en side selvom man den der har lavet siden ikke har gjort noget.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

scootergrisen skrev:Sjovt det ser ud til der allerede er 8 der har trykket "Like" selvom jeg aldrig har haft en "Like" knap på hjemmesiden så man kan åbenbart godt stemme på en side selvom man den der har lavet siden ikke har gjort noget.
Hallo. Jeg vil også gerne like den. Hvor er den henne ?

Har i øvrigt købt krydsnøgle og stopstykke. ved ikke om jeg gider og rode i aften.
Besvar