Facebook - er det ikke ved at være på tide

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af Kymconørden »

scootergrisen skrev:Den fås vist ikke i danmark den model og billedet er i meget dårlig kvalitet.
Ja, det er et noget grumset billede..
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

scootergrisen skrev:Den fås vist ikke i danmark den model og billedet er i meget dårlig kvalitet.
Det gør ikke så meget. Jeg har komplimenteret Nørden med hans design. Det lyserøde står meget godt til det meget blå facebook og man lægger mærke til ikonet ude på siderne.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Det er godt nok effektivt at bruge Scootergalleri til sin kampagne, der er allerede tretten som har læst mit indlæg to minutter efter jeg har skrevet lidt om det.

Nu er der et par stykker som har liket os...så det er et rigtig godt sted.

Så må vi jo se om vi kan gentage successen.

Det at promote en side er jo en meget vigtig del af mit virke. Det er jo ikke nok at jeg har en glimrende side for et glimrende produkt hvis der også er andre som laver det samme. Da jeg startede med hjemmesider i midten af 90'erne var det også noget med gratis banner-communities så man fik vist sit banner hos nogle andre mod at man selv viste bannere for hjemmesider.

I starten er det noget at få så mange scooterister med i håb om at deres venner også kører rundt på en ditto (Det er formentlig PGO'ere), så på et eller andet tidspunkt sælger siden sig selv.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja der er mange på scootergalleri. Jeg kan også se i min statestik at hvis der er en som jeg skrevet et link til scootergrisen.dk på scootergalleri så kommer der lige 30 besøg hurtigt på det.
Grunden til jeg ikke er på scootergalleri er fordi det koster penge.
Men ja det er nok det bedste sted at gøre reklame for noget men jeg kender ikke deres regler, kunne forstille mig de sikkert har nogen regler om at gøre reklame for andre sider.

Der findes vist ikke nogen danske scooter banner bytte service. I dag bruger folk mest reklame som google adsense eller hvad det hedder men det er jo så for at tjene penge. Personligt hader jeg nok folk tilplastre deres sider med reklamer, syntes det er vildt irriterende.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Ja jeg tror i første omgang jeg gør dem utrygge med lidt flere indslag. Her er man da ihvertfald bomsikker på at folk ejer en scooter.

Google Adsense gør jo sådan set set det samme. Hvis du puttede dem på din side så ville der også straks hænge 5 scooter-annoncer uden i periferien. Det er det de rigtig gode til Google. De får tingene placeret de rigtige steder så man ikke finder scooter-annoncer på sider med babytøj.

Men vi skal nok alligevel være glade hvis vi får omkring 200 likes. Det er forløbigt mit mål.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Der var den da :thumbup:
Spøjs scooter der fanger blikket. Den er heller ikke så "tøset" som den anden, men både for drenge og piger. Farven passer godt til både profilen og FB, og det er et pænt billede. Den er også sådan lidt "legetøjs-agtig" hvilket fan-siden jo også er.
Jeg synes den er rigtig fin, og ser for mig profilgrisen siddende på den eller noget. Hva sir i til den?
Lexmoto.jpg
Lexmoto.jpg (127.19 KiB) Vist 6289 gange
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af Jps »

Ville meget hellere ha' den originale, som er Aprilia Habana Custom:

Billede
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af Kymconørden »

joo Jps, men nu kom Grisens fan-kammerat op og sidde på den med familien. Og nu er det ikke en Lexmoto men en ægte SG-scooter :D :D
Tættere et "reklame" billede for siden kommer jeg altså ikke :oops:
grisen2a.jpg
grisen2a.jpg (184.27 KiB) Vist 6286 gange
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

He den er sjov :party: :thumbup:
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af Jps »

Som tidligere skrevet, er jeg ikke på ansigtsbogen mere. Det er en latterlig opstillet side, efter min ringe mening. Fatter ikke den er blevet så populær. Næh igen: Så hellere scootergrisen naturell ;).
Besvar