jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af oskar33 »

Jeg har nu fulgt din side og har været meget begejstret, siden jeg anskaffede mig en scooter og ikke anede en kæft om hvad der er oppe og nede på en scooter. Jeg synes at de værdifulde informationer ikke skal gå tabt bare fordi udvikleren er kørt træt. Det er klart at på et eller andet tidspunkt har man udforsket alt hvad en scooter indeholder og hvis man samtidig har en ambition om fornyelse måned efter måned, så lader det sig nok kun gøre når der kommer en ny scootermodel på markedet

Hvad vil du sige til at en anden f.eks. undertegnede overtog ansvaret for siden for en tid. Min ambition er at "redde" informationerne men at bruge et standard CMS til at ordne informationerne, så man hele tiden ikke behøvede at opfinde den dybe tallerken hver gang en ny feature skulle på banen. Du ville så få æren af at fortsætte som redaktør på siden og kunne koncentrere dig om det der havde med scootere at gøre.

Jeg er selv som tidligere nævnt multimediedesigner og har ikke noget imod at køre andres koncepter videre.

Hvis at den brutale nedlukning skyldes andre årsager, har jeg forståelse for det. Hvis den er blevet opkøbt i forvejen e.lign.

Jeg håber at en masse andre vil støtte om "Projekt genfødsel" her i forummet.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af oskar33 »

Ååh gud jeg hoppede i med begge ben...det er den første og eneste aprilsnar jeg har slugt råt i lang tid...

Men tilbuddet står stadig ved magt da jeg synes det er et kæmpestort arbejde du leverer. Lige nu er din 24-timers scooterhjælp sublim, og jeg kan se folk der takker dig for din ekspertise, så et eller sted gav det heller ikke rigtig mening. Jeg synes stadig at siden har en størrelse at flere redaktører er en mulighed.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af scootergrisen »

:lol: Ja der var jo lige en aprilsnar. Havde haft lyst til at skrive det i lang tid og se folks reaktion :mrgreen:

Jeg ved ikke rigtigt hvad en moderator skulle her i forummet hvis nu der var nogen der blev det.
Det ville måske kunne give større interesse fra nogen hvis de blev det, det ved jeg ikke.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af oskar33 »

Vel ikke andet end at have mere magt og være den der sørger for at serveren kommer op at køre hvis den har været udsat for hackerangreb og ikke mindst at kunne holde liv i sitet hvis du bliver ramt af en højresvingende lastvogn...
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg vil hellere selv stå for at gendanne forummet hvis det skulle blive hacket og alt sådan noget med server adgang.

Jeg er selv lige blevet moderator på http://www.nemprogrammering.dk/forum/ for at prøve det.
Ikke fordi jeg syntes jeg har noget at bruge det til fordi jeg har ikke det store behov for at slette og rette det andre skriver.

Det var mere hvis nu man havde et vildt meget besøgt forum som scootergalleri hvor folk skrev alt muligt og svinede hinanden til så var det nok en meget god ide med nogle moderatorer så det ikke bliver værre og værre.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af oskar33 »

Jeg er selv moderator på noget som hedder Spademanns Leksikon. Vi er en wiki og jeg har gode erfaringer med hvordan man kan involvere flere personer i processen.
Når man laver sådan en aprilsnar så rummer den en sandhed der siger at præmissen for det man foretager sig til daglig og som man iøvrigt synes godt om, kan ændre sig . Derfor er det godt at have nogle arvinger eller kronprinser så en masse scooterejere ikke skal lide...
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hvad syntes du da moderatorer skulle lave her ?
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af oskar33 »

Det er klart at det er seriøse folk som skriver her. Der er sjældent useriøse indlæg her og som jeg har sagt før at emnet scooter ændrer sig ikke så frygtelig meget i forhold til programmering :-)

Så alt i alt er det kun noget med at sprede tingene ud på nogle flere hænder så retten til det fine materiale du har fået opbygget ikke glider de rette brugere af hænde nemlig scooterfolket. Det ville det jo gøre hvis vi leger at du blev indlagt med en sjælden tropisk virus der rammer evnen til at sætte to ord sammen og at du glemte at betale dit webhotel. Det er det jeg mener med præmissen der ændrer sig.
Normalt bliver gode hjemmesidekoncepter opkøbt af folk som mener at de så kan putte nogle fede reklamer på - det er jo svært hvis man gerne stadig vil forbeholde sig retten til at sige hvad der godt eller skidt, men denne proces er jo med til at holde siderne i live om ikke andet.

Så det er et spørgsmål om at holde den gode ånd i live og derved være i stand til at stadig tiltrække de gode skribenter til community'et. Mon ikke det var den reaktion du efterlyste trods alt?
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hvis jeg døde og hjemmesiden skulle køre videre som den var nu så skulle jeg give diverse logins ud og det er jeg ikke interesseret i.
Så kunne folk komme til at slette noget de ikke skulle eller komme til at videre give logins fordi de ikke passer godt nok på dem.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af oskar33 »

Nåmen så bare luk lortet :-) :-) Det står jo enhver frit for at kopiere indholdet og så oprette en klon.

Jeg er vant til at arbejde i CMS'er hvor man tildeler folk forskellige roller defineret ved efter hvad de må.

Eksempel taget fra drupal:
Billede

Jeg er meget uenig med din strategi, men det må med andre ord betyde at du stadig har gode ideer du skal have fyret af først før du ifører dig livrem og seler.

Hvis du skulle afgå ved døden så husker du lige at skrive til mig, ikk?!
Besvar