jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af Jps »

Der er jo desværre ikke brug moderatorer her på Scootergrisen, selvom jeg ser mange indlæg der kunne rettes, så de overholder dansk retskrivning, bare en lille smule. :D Det er bl.a. det, at starte med stort ved sætnings begyndelse og efter punktum, spørgsmålstegn, osv. Og så der overskriften, til dette indlæg. Den behøves ikke at blive råbt ud (store bogstaver) ;).
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af oskar33 »

Der må tages forbehold for de få gange mine mails bliver skrevet på mobiltelefon.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af Jps »

oskar33 skrev:Der må tages forbehold for de få gange mine mails bliver skrevet på mobiltelefon.
Nu det jo ikke en mail du skriver, men et indlæg på en hjemmeside ;). Og der skal ikke tages forbehold for, at du skriver på en mobil eller andet, for det kan en moderator ikke vide, om der bliver gjort.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg har ikke lige så mange ideer til hjemmesiden for tiden men folk er da meget velkommen til at skrive indhold til hjemmesiden men der er ikke rigtigt så mange der skriver noget. Der er nogen der viser lidt interesse for at gøre det men det bliver sjældent til noget.

Der ville muligvis være nogen som ville tilføje info til hjemmeside hvis de kunne rediger direkte i siderne ligesom wikipedia men scootergrisen.dk er ikke lavet med CMS så jeg kan ikke lave brugere og forskellige brugertilladelser.
Det er jo et større system at lave ligesom wikipedia hvor man skal holde styr på ændringer og hvis nogen kommer til at slette noget skal der være backup.

Men jeg har jo lavet forummet så folk har mulighed for at skrive hvis de har noget de vil have på hjemmesiden.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Jeg har ikke lige så mange ideer til hjemmesiden for tiden men folk er da meget velkommen til at skrive indhold til hjemmesiden men der er ikke rigtigt så mange der skriver noget. Der er nogen der viser lidt interesse for at gøre det men det bliver sjældent til noget.

Der ville muligvis være nogen som ville tilføje info til hjemmeside hvis de kunne rediger direkte i siderne ligesom wikipedia men scootergrisen.dk er ikke lavet med CMS så jeg kan ikke lave brugere og forskellige brugertilladelser.
Det er jo et større system at lave ligesom wikipedia hvor man skal holde styr på ændringer og hvis nogen kommer til at slette noget skal der være backup.

Men jeg har jo lavet forummet så folk har mulighed for at skrive hvis de har noget de vil have på hjemmesiden.
Ville da også være direkte tåbeligt, at lave Scootergrisen som en "Wikipedia side". Den fungere da ganske udemærket som den køre nu. Og jeg skriver jo for det meste, kun i indlæg der omhandler PGO eller noget andet, jeg har lidt forstand på :).
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: jEG VIL GODT KØRE DIN HJEMMESIDE VIDERE

Ulæst indlæg af oskar33 »

Det skriver jeg heller ikke. Wiki'er er netop gode hvis man føler man skal have fat i en masse skribenter til at holde sitet levende. Det er én disciplin som er god hvis man har brug for et stort flow af information og har brug for tilsvarende mange skribenter som kan levere. Hvad laver moderatoren der - han sørger for at styre forskellige mennesker hen mod en eller anden fælles standard for hvordan sitet skal se ud.
Scootergrisen er slet ikke egnet til wiki - programmering er f.eks. bedre da folk har en meget forskellig indgang til programmering og udvikling som skal harmoniseres - scootergrisen har et fast defineret emneområde hvor det er nemt at se hvordan siden skal se ud når den er fuldstændig.

Men det er rart at se, at det synes som om, der kommer flere og flere gode skribenter til forummet, som kan beskrive tingene godt og interessant. Det er jo et symptom på et godt community-site.

Nå jeg har lige været smækket uden for min hoveddør, da jeg skulle modtage nye møbler. Nu skal jeg have samlet nogle sofaer og havet lavet noget stue...
Besvar