Langsom hjemmeside

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Langsom hjemmeside

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Er der andre som oplever at scootergrisen.dk af og til er langsom eller ikke til at komme ind på i nogen minutter ?
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Langsom hjemmeside

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Er der andre som oplever at scootergrisen.dk af og til er langsom eller ikke til at komme ind på i nogen minutter ?

Ja, men jeg regner med det skyldes min linie på kun ca 1,5 MBit (Tdc). Den kan ikke blive højere herude på landet :). Men det så ikke din side alene der kan drille. Det er sikkert din host, der har problemer af og til. På BS har vi haft samme problem flere gange, i de sidste 14 dage-3 uger.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Langsom hjemmeside

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg tror det er mit webhotel (one.com) efter jeg blev flyttet over på en anden server så man kunne uploade større filer her på forummet der er det blevet værre.
Nu lægger jeg jo nok mest mærke til det på scootergrisen.dk fordi jeg bruger det meget men når det sker at hjemmesiden er langsom så prøver jeg også andre hjemmeside og de virker så fint.

Det bare lidt noget øv. Kunne så få flyttet hjemmesiden tilbage til den gamle mere stabile server men så kan man ikke uploade så store filer herinde.

one.com siger at de arbejder på det men nu er det snart sket mange gange at der lige er mange få minutter hvor jeg ikke kan komme ind. Også mister man jo brugere hvis de ikke kan komme ind.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Langsom hjemmeside

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Jeg tror det er mit webhotel (one.com) efter jeg blev flyttet over på en anden server så man kunne uploade større filer her på forummet der er det blevet værre.
Nu lægger jeg jo nok mest mærke til det på scootergrisen.dk fordi jeg bruger det meget men når det sker at hjemmesiden er langsom så prøver jeg også andre hjemmeside og de virker så fint.

Det bare lidt noget øv. Kunne så få flyttet hjemmesiden tilbage til den gamle mere stabile server men så kan man ikke uploade så store filer herinde.

one.com siger at de arbejder på det men nu er det snart sket mange gange at der lige er mange få minutter hvor jeg ikke kan komme ind. Også mister man jo brugere hvis de ikke kan komme ind.
Har selv One.com til min scootertossen side, men den er så ikke belastet i samme grad som din, så jeg oplever ikke at min er langsom.

Og ja, man kan risikere at miste brugere på grund af langsomme sider. Her er f.eks Scooterklubben ganske irreterende, for den oplever jeg som virkelig sløv. Det er så ikke sikkert, at du og andre brugere oplever det? Og det er også One.com :).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Langsom hjemmeside

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Prøver og besøge jeres sider næste gang det sker og se om det er det samme.
Besvar