Facebook - er det ikke ved at være på tide

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu har jeg sat facebook like knap på hjemmesiden.

Kan ses i midten på forsiden http://scootergrisen.org/ og på de andre sider er den ude til højre.

Nu bruger jeg jo ikke selv facebook så kan ikke teste det rigtigt men sig gerne til hvis det skal være anderledes jeg som bruger facebook.

Eventuelt nogen der har bedre forslag end "You like ?" som jeg har skrevet indtil videre.
facebookyoulike.png
facebookyoulike.png (104.66 KiB) Vist 5530 gange
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Og sådan ser det så ud i den anden ende
Facebooklike af Scootergrisen.dk
Facebooklike af Scootergrisen.dk
scoot.png (38.68 KiB) Vist 5530 gange
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ok cool.

Gad vide hvorfor den viser terning ikonet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu har jeg også tiløjet google +1 knap.
Og der er sørme også allerede 2 der har stemt selvom jeg aldrig har haft knappen på.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1256
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Det lader da til at virke. Jeg trykkede Like og sendte til en ven. 2 sek efter havde han linket.
Jamen altså hvor snildt..
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg bliver nok aldrig den store fan af facebook men hvis det kan hjælpe andre med at opdage siden så syntes jeg det er godt.

Også kunne jeg godt tænke mig at kommer over 1000 på chart.dk : http://www.chart.dk/index/default.asp?m ... cat_id=252 men der mangler lige det sidste, den ligger omkring de 900. Det kan være det hjælper lidt på det.

Der er også nogen der har en tweeter tæller/knap på deres side men jeg forstår det ikke helt. Det vist noget med den viser hvor mange gange der er nogen som har skrevet et link til ens hjemmeside. Det kan være jeg sætter den på også men jeg skrive jo ikke noget på tweeter selvom jeg har tilmeld mig, men så fandt jeg ud af man kun kunne skrive 160 tegn per besked også mistede jeg ligesom interessen.

Men nu har jeg så lige fået en ny mobiltelefon så det kan være jeg vil prøve det noget mere fordi på en mobil der gider man jo nok ikke skrive så meget også kan man lige skrive noget når man oplevelser det i stedet for man skal vente til man kommer til computeren.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Nåmen det skader ikke. Det er det jeg siger at de mange billeder og alt muligt andet får nyt publikum....Hvis det virkelig skulle lykkes ville jeg da gerne anbefale til alle mine venner.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu har jeg også sat tweet på.
Så står der 1 som vist betyder at der en gang er skrevet link til http://scootergrisen.dk men så når man trykker og kommer ind på tweeter så står der ingen resultatat. Hvordan kan det være ?
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af oskar33 »

Jamen så er vi da lidt med. Det er jo klart at hvis man ikke føler at man har haft noget budskab at sælge, som var afhængig af hvor mange mennesker som kiggede på siden, så kan man ikke se det rationelle i at integrere sociale medier. Men siden går mod det sociale i og med at forummet er der kog på og der nu åbenbart mere end én som kan sige noget fornuftigt når modet slipper op. Så det at have en kategorisk holdning til Facebook er noget lort når det ud fra et rationelt synspunkt er et naturligt skridt.
Jeg underviser selv politikere p.t. i hvordan man bruger sociale medier fordi de hader lidt det kaos der hersker og føler at man bruger for meget tid på det. Men hvis man føler at man har opbygget en god hænge-ud-gruppe, så vil de også naturligt sørge for kvaliteten på en Facebook-side. Det må være de 11 der allerede har liket siden også er kommunikation-mennesker.

Det var i øvrigt fedt at se en gammel mand (50+) med en ny 45 Grido hos Thansen i går og nyt tøj. Han havde på samme måde accepteret det at have scooter før han satte sig op på den. Det var tydeligt at se. Han kunne godt være typen på én som skulle hjem og rode med den.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1256
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Facebook - er det ikke ved at være på tide

Ulæst indlæg af Kymconørden »

oskar33 skrev:..en Facebook-side.
Hva så Grisen, ska jeg trykke Save!?
Grej 012.jpg
Ja, egentlig behøver jeg vel ikke spørge? Ville det ikke bare blive en såkaldt "Fan-side" hvis den oprettes?
Vil det sige, at hvis nu jeg var efter Grisen og ville skade ham, kunne jeg trykke Save, og så te mig som en komplet tosse på siden eller hva? I grunden skræmmende, hvis det er tilfældet..
Besvar