Cykelgrisen ? Ligesom scootergrisen bare med cykler

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Cykelgrisen ? Ligesom scootergrisen bare med cykler

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu holder min scooter stille fordi der er et stor hul i fordækket der nok ikke kan lappes.

Så nu ruller jeg rundt på min cykel hvilket er meget rart til en afvæksling.

Også tænker jeg jo lidt på at markedet/interesse for cykler i danmark jo er meget større end hvad den er for scootere.

Så tænker jeg vil det ikke være oplagt at have sådan en dansk hjemmeside ligesom scootergrisen bare med cykler i stedet for hvor man samler alt mulig info om cykler som for eksempel hvor man juster gear, skifter dæk osv osv.

Jeg syntes bare aldrig jeg er stødt på sådan en slide. Har i ?
Det lyder jo helt forkert hvis der ikke findes sådan en hjemmeside i danmark når nu vi cykler så meget og der er så mange cykelhandlere osv.

Hvad syntes i om ideen ?
Og kom gerne med links til danske sider som omhandler sådan noget.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Cykelgrisen ? Ligesom scootergrisen bare med cykler

Ulæst indlæg af Jps »

Selv om jeg formentligt aldrig nogensinde sætter mig op på en cykel med mindre der er motor på, så kan det da være en god idé, med en sådan side :).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Cykelgrisen ? Ligesom scootergrisen bare med cykler

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jps skrev:Selv om jeg formentligt aldrig nogensinde sætter mig op på en cykel med mindre der er motor på, så kan det da være en god idé, med en sådan side :).
Kan du ikke lide og cykle ?
Hvad med en elektrisk cykel ?
Jeg har vist aldrig prøvet en elektrisk cykel men tænker det kunne være sjov nok.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Cykelgrisen ? Ligesom scootergrisen bare med cykler

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:
Jps skrev:Selv om jeg formentligt aldrig nogensinde sætter mig op på en cykel med mindre der er motor på, så kan det da være en god idé, med en sådan side :).
Kan du ikke lide og cykle ?
Hvad med en elektrisk cykel ?
Jeg har vist aldrig prøvet en elektrisk cykel men tænker det kunne være sjov nok.
Jeg smed cyklen væk, da jeg fyldte 15 år og købte mig en knallert istedet. Og har som sagt ikke tænkt mig at køre på en, med mindre der er en motor på. Det kan godt være en elcykel, men jeg gider dog ikke træde i pedalerne for at komme frem :D.
Besvar