Din erfaring med forsikring

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11162
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Din erfaring med forsikring

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg sidder og prøver at gøre denne side bedre : http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... ikring.php
Men jeg mangler noget info/erfaring fra andre.

Jeg syns det er fuldstændigt uoverskueligt med forsikringer så ville være rart hvis der er nogen der kan bidrage med noget.
For eksempel kan i fortælle hvordan i fik jeres forsikring og om i har brugt den ved skade eller tyveri på scooteren.
Hører gerne alt hvad i kan fortælle.
Brugeravatar
daxthevaks
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 33
Tilmeldt: 22. juli 2010 05:38
Scootere: Giantco sprint 30 km/t
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Din erfaring med forsikring

Ulæst indlæg af daxthevaks »

Jeg kan da godt fortælle lidt om de erfaringer jeg har haft med det.

Fra jeg var 16 til jeg var 19 hade jeg jo selvfølgelig forsikring (dog kun ansvar og kan ikke lige huske hvad for et selvskab) og der oplevede faktisk kun en gang hvor jeg kørte galt. Men det var fordi en motorcykel kørte mig ned i et højresving, og da der hverken var sket noget med mig eller min scooter gjorde vi ikke gøre noget ved det :) så første gang jeg skulle snakke med min forsikring var da jeg afmeldte den efter min scooter blev stjålet 2 gange inden for 2 måneder, og nr 2 gang fandt jeg den aldrig igen, så derfor var der jo ikke længere brug for den mere.

Men hvordan jeg fik mine forsikringer var vist bare ved at ringe rundt og tjekke priser ligesom jeg gjorde for et par uger siden :)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11162
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Din erfaring med forsikring

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hvis der er nogen som gider læse http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... ikring.php og se om i kan se nogen fejl eller hvis i kan bidrage med noget information som mangler så ville det være super.

Det svært for mig og skrivere mere om forsikringer da jeg ikke har erfaring og mere viden om det så ville være rart hvis der er nogen som gider hjælpe med info til den side.
Besvar