Så var man ved at blive kørt ned idag

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Så var man ved at blive kørt ned idag

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der var lige en varevogn der valgte at dreje til højre ind over cykelstien men han syntes åbenbart ikke der var nogen han gad holde tilbage for så hvis jeg ikke havde bremset så var jeg blevet kørt ind i. :yikes:

Så tænkte jeg om jeg skulle dytte helt vildt men det gjorde jeg ikke men kørte ind og fik en snak med ham og startede med at sige at han vist ikke så mig og nej det gjorde han ikke.

Så pas på derude og kør som om de andre er rablende gale og er ude på at slå jer ihjel så passer man mere på sig selv fordi det er ikke alle der passer på jer.

Det sker når der kommer en bil eller noget og køre nærmest samme hastighed som en selv også tage de farten af lige inden de skal dreje til højre men så ved man jo ikke om de tager farten af fordi de skal til at dreje eller om de har tænkt sig at stoppe helt inden de drejer.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Så var man ved at blive kørt ned idag

Ulæst indlæg af Jps »

Køb et twinhorn fra Thansen, og brug det næste gang. Jeg kan garantere det hjælper :D.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Så var man ved at blive kørt ned idag

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Var på loppemarked hvor jeg så sådan 2 horn men jeg ved sku ikke.
Bliver folk ikke pisse sure så ?

Der skal jo ingen ting til før folk kommer op i det røde felt herinde i københavn så tænker på sådan nogen horn gør dem endnu mere sure på en også selvom det er dem som laver fejlen.
Besvar