1972-2012

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

1972-2012

Ulæst indlæg af Jps »

Ja, så har man jo en form for jubilæum, nemlig 40 år på 2 hjul (lille knallert) :D. Den officielle dato, ligger ganske vist sidst på året :D.

Jeg tyvstartede godtnok, ved at få lov til at prøve min fætters 2 gears Monarch Cresent (svensk knallert) i 1971, men een tur tæller ikke rigtigt. Jeg købte min 1. knallert i 1972, som blev en Jugoslavisk Tomos Cross, men trods navnet lignede den en Puch 3 gear lidt :). Prisen var 2.000 kr betalt over 4 gange :D. Og min 1. bøde fik jeg i 1974, for at ignorere et fuld stop skilt på en øde landevej, kl. 6 om morgenen. Beklageligvis har jeg kun billeder af et par af mine knallerter gennem tiden. Tror det er omkring 20 stk's, jeg har haft på de 40 år.

Jeg har oplevet en del i de 40 år der er gået, og har også været igang med at skrive min "livshistorie" på knallert, men er gået istå et par gange eller 3, siden jeg startede på historien tilbage i omkring 2003-04. :(

Historien ligger på denne side: http://www.scootertossen.dk :D. Men er altså ikke færdigskrevet, og ved heller ikke om den bliver det, trods det at jeg har oceaner af tid, til at få den skrevet "up to date".
Besvar