Prøveplade

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1369
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Prøveplade

Ulæst indlæg af Landbo »

SteenKolding skrev: 22. december 2023 06:46 Det er ikke en veteran. Det er en Sym Citycom 300i fra 2011. Men sålænge den allerede er registreret med plade hos Skat, så kan man åbenbart ikke få en prøveplade til selv samme køretøj.

Der er mange forsikringsselskaber der ikke har vinterkørsel som standard. Og i dette tilfælde tilbyder Tryg det slet ikke.
Ja ok med maskinen.

Jeg er ret sikker på at Tryg gerne vil forsikre din maskine hele året rundt. Under alle omstændigheder kan du bare skifte til et andet forsikringsselskab hvor betingelserne passer dig bedre, også med at kunne tilkøbe en flytningstilladelse fra uden for sæsonen.

Åh ja, glemte helt og minde om at App'en ejerskifte virker alle årets 365 dage. I den skal du også vælge forsikringsselskab, så det er måske den du skulle bruge når i handler. ;)

https://motorst.dk/ejerskifteapp

Hilsen Leif.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Prøveplade

Ulæst indlæg af GYS »

Jeg er ret sikker på at Tryg gerne vil forsikre din maskine hele året rundt.
Jeg har Tryg, og det vil de gerne.

I nogle tilfælde, kan du have Tryg igennem andre forsikringsselskaber som f.eks. FDM, TJM-forsikring, FOMO osv. og måske kan ske at disse ikke tilbyder samme som Tryg. Du kan dog altid henvende dig til Tryg, og de kan lave et tilbud til dig, der går udenfor standard i den pågældende forsikring. Så det vil altid være muligt, at få forsikret den hele året igennem Tryg, men du skal måske henvende dig direkte til Tryg.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Prøveplade

Ulæst indlæg af GYS »

Hvordan gik det - endte du med at købe den, og har du fået den hjem?
Besvar