Suzuki Samurai DM50

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
AZZASSINS1
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15. december 2023 16:31
Scootere: Suzuki Samurai DM50

Suzuki Samurai DM50

Ulæst indlæg af AZZASSINS1 »

Hejsa
Jeg ved ikke om nogen kan hjælpe mig med dette problem jeg har suzuki samurai dm 50
jeg startet den en aften det var kold og den gik igang som den plejer, også så gav jeg den choker så gik den ud
og jeg kunne lugte benzin og troede den var drunket.
jeg gav den en dag hvor den stod indenfor men kunne simpelhen ikke få gang iden.
jeg har efterfølgene renset kaburator svømhus og bundkar.. den har fået ny nåleventil. nyt tændrør og det gnister
jeg har givet den frisk benzin på, jeg har tjekket kompression som der er lige under 8 bar el virker osse.
er der nogen som kunne have et bud på hvad der kunne være galt??
Venlig hilsen
AZZASSINS1
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1370
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Suzuki Samurai DM50

Ulæst indlæg af Landbo »

AZZASSINS1 skrev: 15. december 2023 17:00 Hejsa
Jeg ved ikke om nogen kan hjælpe mig med dette problem jeg har suzuki samurai dm 50
jeg startet den en aften det var kold og den gik igang som den plejer, også så gav jeg den choker så gik den ud
og jeg kunne lugte benzin og troede den var drunket.
jeg gav den en dag hvor den stod indenfor men kunne simpelhen ikke få gang iden.
jeg har efterfølgene renset kaburator svømhus og bundkar.. den har fået ny nåleventil. nyt tændrør og det gnister
jeg har givet den frisk benzin på, jeg har tjekket kompression som der er lige under 8 bar el virker osse.
er der nogen som kunne have et bud på hvad der kunne være galt??
Venlig hilsen
AZZASSINS1
Øh dumt spørgsmål, men hvor sidder bundkaret på en sådan totakts Sukizuki ?

Ellers burde alle betingelser for at den skulle kunne starte være tilstede, forudsat ikke tændrøret er pjaskvådt af benzin efter et forgæves forsøg.

Hilsen Leif.
Besvar